Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Jagt, Ron van der - Communicatie dossier 25

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Jagt, Ron van der - Communicatie dossier 25
Schrijver: Jagt, Ron van der
Titel: Communicatie dossier 25
ISBN: 9789491560200
Uitgever: Adformatie Groep
Bijzonderheid: 2012 Paperback / softback
Prijs: € 58,25
Gratis
Meer info

Flaptekst

Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis geworden. Tegelijkertijd hebbenboekhoudschandalen, zoals bij Enron en Parmalat, dereputatieschade bij de accountants en de bouw en de crisesbij Ahold en Shell diepe wonden geslagen in het vertrouwen.En spreken pers, publiek en politiek schande van de beloningvan topmanagers. Bestuurders moeten spitsroeden lopen. Zijmoeten verantwoording afleggen én verantwoordelijkheidtonen én het vertrouwen herwinnen.Naast de zorg voor maatschappelijke acceptatie moet er, ineen competitieve omgeving, een goede performance wordenneergezet. Bedrijven concurreren op vier velden tegelijk: opde commerciële markt, op de financiële markt, op de arbeidsmarkten om steun in de samenleving. Om daarin succesvolte zijn moeten bedrijven zich positioneren en bouwen aanhun 'naam en faam'. Want een sterke reputatie werkt als eenmagneet en leidt tot betere prestaties. Bouwen aan een goedereputatie staat bovendien voor waardecreatie: beleggersbetalen voor bedrijven met een uitstekende reputatie eenpremium prijs.Met dit boek plaatst Ron van der Jagt corporate reputatiemanagementin een strategisch managementperspectief. Hijcombineert actuele inzichten van leidende business schoolsmet best practices van toonaangevende ondernemingen enzijn eigen praktijkervaring als adviseur. Naast een vlotgeschrevenstate-of-the-art presenteert de auteur zijn visie opde vraag hoe bedrijven - zonder hypes of heroes - een duurzaamsterke reputatie op kunnen bouwen. Dit boek beoogtcommunicatieprofessionals en het topmanagement vanondernemingen te inspireren en de weg te wijzen.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.