Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Ravenstein, Ilse van - Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)? - hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Ravenstein, Ilse van - Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)? - hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen
Schrijver: Ravenstein, Ilse van
Titel: Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)? - hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen
ISBN: 9789491560767
Uitgever: Adformatie Groep
Bijzonderheid: 2014 Paperback / softback
Prijs: € 20,25
Gratis
Meer info

Flaptekst

Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet spelen. Vaak zijn die overtuigingen gekleurd door de voorkeuren van een auteur, een adviseur, een manager of een medewerker en beïnvloed door de ervaringen die hij in een specifieke organisatiecontext heeft opgedaan.
De vraag blijft: Waar draait het in jouw organisatie om? Waar is de kwaliteit van de interne communicatie van cruciaal belang om de organisatiedoelen te realiseren? Waar begin je, waar leg je de focus? Wat vraagt speciale aandacht?
Van anderen en van jou, als communicatieprofessional?
De antwoorden op die vragen zijn voor elke organisatie anders. Ze zijn fundamenteel omdat ze richting geven aan de bijdrage van interne communicatie aan de organisatiedoelen. Kennis van de unieke kenmerken van jouw organisatie en van de betekenis daarvan voor interne communicatie is cruciaal. Anders doe je eigenlijk maar wat.
In dit boekje bieden we houvast voor het vinden van antwoorden op al die vragen. Als basis voor succesvolle en effectieve interne communicatie die jouw organisatie helpt haar doelen te bereiken.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.