Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Malone, Chris, Fiske, Susan T. (Princeton University) - The Human Brand - How We Relate to People, Products, and Companies

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Malone, Chris, Fiske, Susan T. (Princeton University) - The Human Brand - How We Relate to People, Products, and Companies
Schrijver: Malone, Chris, Fiske, Susan T. (Princeton University)
Titel: The Human Brand - How We Relate to People, Products, and Companies
ISBN: 9781118611319
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bijzonderheid: 2013 208pp Gebonden
Prijs: € 28,80
Gratis
Meer info

Annotatie

Why we choose companies and brands in the same way that we unconsciously perceive, judge, and behave toward one another People everywhere describe their relationships with brands in a deeply personal way—we hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us.

Flaptekst

Why we choose companies and brands in the same way that we unconsciously perceive, judge, and behave toward one another People everywhere describe their relationships with brands in a deeply personal way we hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.