Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

- Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver:
Titel: Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election
ISBN: 9781138477063
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2018 210pp Gebonden
Prijs: € 162,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

This volume investigates the role and impact of social media in the 2016 U.S. election, focusing specifically on the presidential nominating contest. The chapters originally published as a special issue in the Journal of Political Marketing.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.