Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
- Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | |
---|---|
Titel: | Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election |
ISBN: | 9781138477063 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2018 210pp Gebonden |
Prijs: |
€ 162,00
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This volume investigates the role and impact of social media in the 2016 U.S. election, focusing specifically on the presidential nominating contest. The chapters originally published as a special issue in the Journal of Political Marketing. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.