Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Wagner, Tom (Royal Holloway, University of London, UK) - Music, Branding and Consumer Culture in Church - Hillsong in Focus

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Wagner, Tom (Royal Holloway, University of London, UK)
Titel: Music, Branding and Consumer Culture in Church - Hillsong in Focus
ISBN: 9781138579552
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2019 180pp Gebonden
Prijs: € 162,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

This book offers an ethnographic exploration of the ways in which music and marketing have been utilised in the pursuit and production of spiritual experience for members of Hillsong Church.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.