Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
- Understanding Consumer Decision Making - The Means-end Approach To Marketing and Advertising Strategy
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | |
---|---|
Titel: | Understanding Consumer Decision Making - The Means-end Approach To Marketing and Advertising Strategy |
ISBN: | 9780805817300 |
Uitgever: | Taylor & Francis Inc |
Bijzonderheid: | 2001 466pp Gebonden |
Prijs: |
€ 162,20
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This edited volume will help business and academic researchers understand the means-end approach to understanding consumers. This is a qualitative marketing research method to gain customer insight into decision making. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.