Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Wagner, Tom (Royal Holloway, University of London, UK) - Music, Branding and Consumer Culture in Church - Hillsong in Focus
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Wagner, Tom (Royal Holloway, University of London, UK) |
---|---|
Titel: | Music, Branding and Consumer Culture in Church - Hillsong in Focus |
ISBN: | 9781032087726 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2021 190pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 57,50
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This book offers an ethnographic exploration of the ways in which music and marketing have been utilised in the pursuit and production of spiritual experience for members of Hillsong Church. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.