Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
- Sports Sponsorship and Branding - Global Perspectives and Emerging Trends
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | |
---|---|
Titel: | Sports Sponsorship and Branding - Global Perspectives and Emerging Trends |
ISBN: | 9781032603902 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2023 317pp Gebonden |
Prijs: |
€ 163,80
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This book takes a close look at branding and sponsorship in sport in the age of digital media. It examines how branding and sponsorship have evolved in response to the challenges and opportunities of new technologies. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.