Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Sandberg, Birgitta - Managing and Marketing Radical Innovations - Marketing New Technology
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Sandberg, Birgitta |
---|---|
Titel: | Managing and Marketing Radical Innovations - Marketing New Technology |
ISBN: | 9780415433075 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2008 288pp Gebonden |
Prijs: |
€ 173,20
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This book focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.