Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

- Leveraged Marketing Communications - The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver:
Titel: Leveraged Marketing Communications - The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
ISBN: 9780367725464
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2021 238pp Gebonden
Prijs: € 162,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

This book examines the association between brands and entities, ideas, and contexts and combines theory and practice to offer new perspectives to help academics, practitioners, and policymakers better understand and apply LMC research.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.