Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Ahmad Qasir, Volker - Kriterien für die Eignung eines Markennamens als Dachmarke - Am Beispiel "Nivea"
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Ahmad Qasir, Volker |
---|---|
Titel: | Kriterien für die Eignung eines Markennamens als Dachmarke - Am Beispiel "Nivea" |
ISBN: | 9783640780778 |
Uitgever: | GRIN Verlag |
Bijzonderheid: | 2010 24pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 25,40
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,0, Hochschule Fulda, Veranstaltung: Marketing Management 2, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Thema dieser Hausarbeit für das Fach Marketing-Management II lautet: ¿Kriterien für die Eignung eines Markennamens als Dachmarke¿. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.