Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel bookobook.


 

Wijchers L, L.Kerklaan ,W Mastenbroek. - Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening continue resultaatverbetering als managementstijl

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Wijchers L, L.Kerklaan ,W Mastenbroek.
Titel: Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening continue resultaatverbetering als managementstijl
ISBN: 9789026717925
Uitgever: Kluwer b.v., Uitgeverij
Bijzonderheid: 1993, Paperback 347 pag. lichte lees / gebruik sporen
Prijs: € 5,00
Meer info In dit boek Kwaliteitsman in de dienstverlening wordt een overzicht gegeven van de achtergronden van het toenemend belang van kwaliteit en klantgerichtheid in maatschappij en organisatie.
Boek bekijken

bookobook uit Dokkum

particulier

Logo bookobook

BookObooK probeert altijd binnen 2 dagen te antwoorden op Uw vraag/bestelling
Het komt echter voor dat U antwoord in Uw spambox terecht komt.
Als U binnen enkele dagen geen antwoord heeft ontvangen,
mag U natuurlijk altijd contact op nemen
(bij voorkeur via de email dit i.v.b. mijn andere werkzaamheden)

De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.