Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel bookobook.
Wijchers L, L.Kerklaan ,W Mastenbroek. - Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening continue resultaatverbetering als managementstijl
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Wijchers L, L.Kerklaan ,W Mastenbroek. |
---|---|
Titel: | Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening continue resultaatverbetering als managementstijl |
ISBN: | 9789026717925 |
Uitgever: | Kluwer b.v., Uitgeverij |
Bijzonderheid: | 1993, Paperback 347 pag. lichte lees / gebruik sporen |
Prijs: | € 5,00 |
Meer info | In dit boek Kwaliteitsman in de dienstverlening wordt een overzicht gegeven van de achtergronden van het toenemend belang van kwaliteit en klantgerichtheid in maatschappij en organisatie. |
Boek bekijken |
BookObooK probeert altijd binnen 2 dagen te antwoorden op Uw vraag/bestelling
Het komt echter voor dat U antwoord in Uw spambox terecht komt.
Als U binnen enkele dagen geen antwoord heeft ontvangen,
mag U natuurlijk altijd contact op nemen
(bij voorkeur via de email dit i.v.b. mijn andere werkzaamheden)
Het komt echter voor dat U antwoord in Uw spambox terecht komt.
Als U binnen enkele dagen geen antwoord heeft ontvangen,
mag U natuurlijk altijd contact op nemen
(bij voorkeur via de email dit i.v.b. mijn andere werkzaamheden)
De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.