Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel bookobook.


 

Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong - Principles of Marketing, Second European Edition

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong
Titel: Principles of Marketing, Second European Edition
ISBN: 9780132622547
Uitgever: Prentice Hall Europe
Bijzonderheid: 1999 Paperback 2e druk, 1031 pag in goede staat
Prijs: € 10,00
Meer info Suitable for undergraduate Principles of Marketing courses, this classic textbook has provided many generations of marketing students with an exceptional introduction to marketing, written by one of the masters. With global examples and completely up-to-date with the latest marketing techniques, Principles of Marketing looks at the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. Covering exciting new topics such as Sustainability, this text continues to be a leader in the field of marketing. New integrated video cases from companies such as HSBC, Land Rover and Amazon help to bring the subject alive.
Boek bekijken

bookobook uit Dokkum

particulier

Logo bookobook

BookObooK probeert altijd binnen 2 dagen te antwoorden op Uw vraag/bestelling
Het komt echter voor dat U antwoord in Uw spambox terecht komt.
Als U binnen enkele dagen geen antwoord heeft ontvangen,
mag U natuurlijk altijd contact op nemen
(bij voorkeur via de email dit i.v.b. mijn andere werkzaamheden)

De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.