Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel De Boekenvriend.


 

JOANNIS, H. - Van psychologisch onderzoek tot reclame. Marketing-denken in de dagelijkse reclamepraktijk.

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: JOANNIS, H.
Titel: Van psychologisch onderzoek tot reclame. Marketing-denken in de dagelijkse reclamepraktijk.
ISBN:
Uitgever: Amsterdam, J.H. DE BUSSY, 1969, 1e dr..
Bijzonderheid: 282p., gebonden linnen, Stofomslag, zw./w. illustraties en diagrammen, register, zeer goede staat, stofomslag verouderd.
Prijs: € 10,00
Meer info In dit boek worden twee onderwerpen zeer systematisch en in een logisch verband met elkaar behandeld. Ten eerste het psychologisch onderzoek ten behoeve van de communicatiepogingen binnen de marketing. De auteur geeft in het eerste deel een onderzoekplan dat zeer volledig is. Het tweede onderwerp, de creatie van reclamemiddelen.
Boek bekijken

De Boekenvriend uit Albergen

zakelijk

Logo De Boekenvriend

Snel en vakbekwaam, al meer dan 30 jaar.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.