Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel DE ESOTERIER.


 

Gilmore , James H . & B . Joseph Pine II . [ isbn 9789052616193 ] - Authenticiteit . ( Wat consumenten echt willen . ) Van de auteurs van de beleveniseconomie .

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Gilmore , James H . & B . Joseph Pine II . [ isbn 9789052616193 ] - Authenticiteit . ( Wat consumenten echt willen . ) Van de auteurs van de beleveniseconomie .
Schrijver: Gilmore , James H . & B . Joseph Pine II . [ isbn 9789052616193 ]
Titel: Authenticiteit . ( Wat consumenten echt willen . ) Van de auteurs van de beleveniseconomie .
ISBN:
Uitgever: Academic Service .
Bijzonderheid: Gebonden als nieuw met harde kaft . 2409 - 2008 - 325 p - 730 gr - 17,5x25 cm
Prijs: € 20,00
Meer info Nu onze wereld meer en meer om belevenissen draait, snakken consumenten juist naar authenticiteit. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden, wordt u al snel gebrandmerkt als niet-authentiek - als nep - en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden? Voortbordurend op hun baanbrekende bestseller, De Beleveniseconomie, leggen Gilmore en Pine uit dat beschikbaarheid, kostenbeheersing en kwaliteit niet langer voldoende zijn. De consument van nu zoekt authenticiteit waar en wat hij ook koopt. Als u aan deze hang naar authenticiteit weet te voldoen, hebt u toegang tot de harten, de hoofden en de portemonnees van uw klanten, wat uw aanbod ook is. In Authenticiteit wordt op allerlei terreinen onderzocht hoe succesvolle ondernemingen zich identificeren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Het biedt u praktische managementtools om u en uw bedrijf verder te helpen: - Maak een inschatting van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product met gebruikmaking van nieuwe hulpmiddelen, waaronder de echt/nep-matrix. - Ontwikkel nieuwe manieren om te appelleren aan echtheid. - Implementeer specifieke strategieën om authenticiteit over te brengen. James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Naast hun bestseller De beleveniseconomie hebben Gilmore en Pine als redacteuren meegewerkt aan Markets of One en hebben ze geschreven voor Harvard Business Review. 'Wie [dit] boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar idee voor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen.' - Management Scope 'Authenticity is een waardige opvolger van The Experience Economy. Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie en consumentengedrag bezighoudt.'
Boek bekijken

DE ESOTERIER uit Amstelveen

zakelijk

Logo DE  ESOTERIER

Specialiteit, Esoterische boeken, in vele genres , ook is er een ruime sortering van vele diverse soorten aanwezig in onze voorraad .
IBAN :NL84INGB0001880405 ( INGBNL2A )

L.M.F.Ottens . 1188BG 204 Amstelveen
info@bocurio.nl of www.bocurio.nl esoterierboeken@gmail.com. KvK 34138285 . BTW No. NL 001177745B36 Mobiel 0618330133
Prijzen zijn inclusief BTW, marge regeling v.t.p., deze wordt niet apart vermeld en exclusief porto.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 6 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.