Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel DE ESOTERIER.


 

Kralingen , Roland van . [ isbn 9789026729607 ] - Superbrands . ( Merken en markten van morgen . ) Het merk: de nieuwe hoeksteen van de samenleving? De eerste zin van dit boek roept al vele vragen op. 'Superbrands' geeft een groot aantal visies en opinies over het fenomeen van het moderne merk en -

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Kralingen , Roland van . [ isbn 9789026729607 ] - Superbrands . ( Merken en markten van morgen . ) Het merk: de nieuwe hoeksteen van de samenleving? De eerste zin van dit boek roept al vele vragen op. 'Superbrands' geeft een groot aantal visies en opinies over het fenomeen van het moderne merk en -
Schrijver: Kralingen , Roland van . [ isbn 9789026729607 ]
Titel: Superbrands . ( Merken en markten van morgen . ) Het merk: de nieuwe hoeksteen van de samenleving? De eerste zin van dit boek roept al vele vragen op. 'Superbrands' geeft een groot aantal visies en opinies over het fenomeen van het moderne merk en -
ISBN: 902672960X
Uitgever: Samsom . ( - de ontwikkeling van het merk voor de toekomst. Van Kralingen laat zien wat de rol van het merk is in het hedendaagse ondernemingsbeleid en geeft verder aan wanneer gefocust moet worden op productperformance en wanneer op merkperformance.
Bijzonderheid: Gebonden in zeer nette staat met harde kaft en omslag - 4112 - 1e druk 2e oplage 2000 - 379 p - 677 gr - 3 cm dik - Er zit wel een klein scheurtje in de omslag 1,5 cm
Prijs: € 10,00
Meer info - In dit boek gaat Roland van Kralingen diep in op de waarde van het merk. Zo stelt de auteur dat het niet langer gaat om 'zomaar een merk', maar veel meer om een 'manier van leven'. Hij segmenteert de bevolking in bepaalde, eenduidige waardepatronen zoals 'ingetogen sociale betrokkenheid, afhankelijke zekerheid, maatschappijbewuste denkers' enzovoort. Het merkimago wordt gehanteerd als markt- en concurrentiestrategie. Met andere woorden: steeds grotere groepen menen dat bepaalde merken bij hun lifestyle horen en de markt dient gebruik te maken van deze 'wetenschap'. De materie vormt feitelijk een marktpsychologie en de schrijfstijl is populair-wetenschappelijk, hier en daar wat 'zwaar' aangezet. De tekst wordt in beeld gebracht door de talrijke figuren en in interviews vertellen dertien captains of industry over de waarde van het merk in de praktijk (Philips, Heineken, Ahold, Philip Morris enzovoort). Een goed bruikbaar werk dat zich weliswaar vooral richt op de grotere (multinationale) bedrijven. Dat maakt de doelgroep niet groot, echter, als tijdsbeeld is een boek als dit uiteraard waardevol.

Inhoudsopgave
Een woord van dank
Inleiding

Boek 1 - Consument en samenleving

1. Hoe ongrijpbaar zijn consumenten?
2. Het waardenconcept
3. Ontwikkelingen
4. De zelfbedieningssamenleving
5. De marketing van memorabele ervaringen

boek 2 - Superbrands: mythe of realiteit?

6. Merken worden belangrijker
7. Het product of territoriummerk
8. Het informatiemerk
9. Het clustermerk
10. Het distributiemerk
11. De t'komst
12. Big & strong
13. Ontwikkelingen

boek 3 - Positioneren

14. Businesspositionering
15. Merkpositionering
16. Positioneringstrategieën
17. Power- en nichemerken
18. Ontwikkelingen en wetten
19. De merkportfolio

Bijlage - Methodieken en modellen
Geraadpleegde literatuur
Boek bekijken

DE ESOTERIER uit Amstelveen

zakelijk

Logo DE  ESOTERIER

Specialiteit, Esoterische boeken, in vele genres , ook is er een ruime sortering van vele diverse soorten aanwezig in onze voorraad .
IBAN :NL84INGB0001880405 ( INGBNL2A )

L.M.F.Ottens . 1188BG 204 Amstelveen
info@bocurio.nl of www.bocurio.nl esoterierboeken@gmail.com. KvK 34138285 . BTW No. NL 001177745B36 Mobiel 0618330133
Prijzen zijn inclusief BTW, marge regeling v.t.p., deze wordt niet apart vermeld en exclusief porto.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 6 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.