Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel DE ESOTERIER.


 

Wulfen, Gijs van . [ isbn 9789043017749 ] - Nieuwe Producten Bedenken . ( De effectieve voort® innovatiemethode . ) 'We moeten innoveren' is actueler dan ooit. Juist nu leeft het besef meer dan ooit dat een organisatie zich moet onderscheiden met aansprekende producten en diensten. -

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Wulfen, Gijs van  . [ isbn 9789043017749 ] - Nieuwe Producten Bedenken . ( De effectieve voort® innovatiemethode . )  'We moeten innoveren' is actueler dan ooit. Juist nu leeft het besef meer dan ooit dat een organisatie zich moet onderscheiden met aansprekende producten en diensten.  -
Schrijver: Wulfen, Gijs van . [ isbn 9789043017749 ]
Titel: Nieuwe Producten Bedenken . ( De effectieve voort® innovatiemethode . ) 'We moeten innoveren' is actueler dan ooit. Juist nu leeft het besef meer dan ooit dat een organisatie zich moet onderscheiden met aansprekende producten en diensten. -
ISBN: 9789043017749
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Bijzonderheid: gebonden met harde kaft in als nieuwe staat - 1e dr 2009 - 296 p - 710 gr
Prijs: € 18,00
Meer info - Maar hoe innovatie in de praktijk het beste vormgegeven kan worden, blijft een lastig vraagstuk. Al te vaak stranden mooie ideeën op de weerbarstige realiteit. En is het een moeizaam proces iedereen op één lijn te krijgen.

Dit boek biedt een oplossing voor iedereen die nieuwe producten en diensten wil ontwikkelen. Het verbindt de dagelijkse 'in the box' managementpraktijk effectief met 'outside the box' creativiteit. De aanpak bestaat uit een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen. De innovatiemethode heet VOORT®, dit staat voor Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen, Reflecteren en Terugkeren. Het is een routekaart waarmee je, gezamenlijk met anderen uit de organisatie, op ontdekkingsreis gaat - en gegarandeerd weer veilig thuiskomt, voorzien van zinvolle souvenirs.

Maak nieuwe productideeën tot een succes bij collega's, directie en klanten, door gebruik te maken van deze bewezen effectieve innovatiemethode. De innovatie-praktijkcase van Univé en vele praktische voorbeelden, tips en checklists maken dit boek ook zeer geschikt als naslagwerk en inspiratiebron. Goede reis!

Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatiestrategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productideeën, het organiseren van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.
Boek bekijken

DE ESOTERIER uit Amstelveen

zakelijk

Logo DE  ESOTERIER

Specialiteit, Esoterische boeken, in vele genres , ook is er een ruime sortering van vele diverse soorten aanwezig in onze voorraad .
IBAN :NL84INGB0001880405 ( INGBNL2A )

L.M.F.Ottens . 1188BG 204 Amstelveen
info@bocurio.nl of www.bocurio.nl esoterierboeken@gmail.com. KvK 34138285 . BTW No. NL 001177745B36 Mobiel 0618330133
Prijzen zijn inclusief BTW, marge regeling v.t.p., deze wordt niet apart vermeld en exclusief porto.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 6 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.