Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel FraMar.


 

Buhrs, M., Wingerden, M. van - Gebiedsmarketing / kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Buhrs, M., Wingerden, M. van - Gebiedsmarketing / kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad
Schrijver: Buhrs, M., Wingerden, M. van
Titel: Gebiedsmarketing / kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad
ISBN: 9789055945887
Uitgever: Scriptum
Bijzonderheid: 2008, 184pp, Gebonden
Prijs: € 4,50
Meer info Steden, wijken, nieuwbouwprojecten en kantoorlocaties concurreren steeds heviger met elkaar om de klant. Of dit nu bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders zijn. Gebiedsmarketing helpt gebieden een onderscheidende identiteit te ontwikkelen en deze effectief te communiceren. De BrandMobile-methodiek biedt een aanpak van gebiedsmarketing die toepasbaar is op gebieden van diverse schaalniveaus. In dit boek maakt u uitgebreid kennis met de BrandMobile en vele praktijkvoorbeelden waarbij de methodiek toegepast is.

Dit boek is voor iedereen die zich bezighoudt met gebiedsontwikkeling, -marketing, -branding en -communicatie.
Boek bekijken

FraMar uit Den Haag

particulier

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.