Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel functie-elders.


 

Wulfen Gijs van - Nieuwe producten bedenken

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Wulfen Gijs van
Titel: Nieuwe producten bedenken
ISBN: 9789043012256
Uitgever: Pearson Education
Bijzonderheid: Gebonden boek - 2e druk 2007 - 252 pag. - mooi exemplaar, snel leverbaar .......zie voor inhoud meer info
Prijs: € 4,50
Meer info Samenvatting
Nieuwe Producten Bedenken 1e druk is een boek van G. Van Wulfen uitgegeven bij Pearson Education. ISBN 9789043012256

Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een lastig vraagstuk. Vaak stranden mooie idee n op de weerbarstige realiteit. Of het topmanagement gooit roet in het eten. Managers en creatieven spreken nu eenmaal niet dezelfde taal. Daarom is het reuze lastig iedereen op n lijn te krijgen.

Dit boek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten. Het verbindt de dagelijkse 'in the box' managementpraktijk effectief met 'out of the box' creativiteit. De oplossing is gebaseerd op een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productidee n kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen. De aanpak heet VOORT, wat staat voor Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen, Reflecteren en Terugkeren. Het is een routekaart waarmee je, gezamenlijk met anderen uit de organisatie, op ontdekkingsreis kunt gaan - en gegarandeerd weer veilig thuiskomt, voorzien van zinvolle souvenirs.

Door gebruik te maken van de bewezen effectieve methode in dit boek heb je meer kans om van je nieuwe productidee een succes te maken, bij zowel collega's, directie als klanten. De vele praktische voorbeelden, adviezen, tips en checklists maken het ook zeer geschikt als naslagwerk en inspiratiebron. Goede reis!

Over de auteur
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde achtereen-volgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie-strategie n. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productidee n, het organiseren
van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.
Boek bekijken

functie-elders uit Gramsbergen

zakelijk
Graag geven wij onze boeken een "nieuwe kans" op een "functie elders". Na bestelling ontvangt u z.s.m van ons een bevestiging met betaalgegevens. Na betaling wordt het boek z.s.m verzonden. Geen bericht ontvangen ? Controleer dan aub uw spam. Soms komt het voor dat een boek reeds verkocht is via een ander verkoopkanaal of op een boekenmarkt. Bij voorbaat onze excuses voor dit ongemak.
Ons complete aanbod vindt u door door rechtsboven (zoeken) de naam functie-elders in te vullen. Meerdere boeken tegelijk in één koop verzacht -enigszins- de financiële pijn van de verzendkosten
Ongezien een boek verkopen is een zaak van wederzijds vertrouwen. Ons streven is dat vertrouwen waar te maken !
Verder lezen

De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.