Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel functie-elders.


 

Reichheld, Frederick F. - De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / hoe bedrijven klanten veranderen in promotors

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Reichheld, Frederick F.
Titel: De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / hoe bedrijven klanten veranderen in promotors
ISBN: 9789047000082
Uitgever: Business Contact
Bijzonderheid: paperback / 5e druk 2012 - 255 blz. / mooi exemplaar, snel leverbaar
Prijs: € 5,99
Meer info Samenvatting
BUSINESS BIBLIOTHEEK
Te veel ceo's hebben ambitieuze groeiplannen, maar slagen er niet in ze te realiseren. Waarom? Omdat ze zich richten op winstdoelstellingen die op de korte termijn werken, maar medewerkers klanten van zich vervreemden. Klanten stappen over naar een ander bedrijf als ze merken dat het bedrijf bezuinigt op kwaliteit en dienstverlening. De loyaliteit van klanten is echter de belangrijkste voorwaarde voor het voortbestaan van elk bedrijf. Fred Reichheld, auteur van The Loyalty Effect, laat in dit boek zien hoe je klanten kan behouden en zelfs in promotors kunt veranderen. De ultieme vraag die elk bedrijf aan een klant moet stellen is of hij het bedrijf aan een ander zou aanbevelen.
Reichheld introduceert de NPS, de Net Promotor Score. Dit eenvoudige strategische meetinstrument wordt al in vele bedrijven met succes toegepast. De NPS
is concreet en praktisch toepasbaar;
kwantificeert klanttevredenheid en de meerwaarde van mond-tot-mondreclame;
identificeert de belangrijkste klanten en daarmee prioriteiten voor investeringen;
helpt tevreden klanten te veranderen in loyale klanten;
helpt gemeenschappen van klanten en medewerkers opzetten, die innovatie en groei stimuleren.
Dit boek is een bestseller in de Verenigde Staten en wordt door Stephen Covey aanbevolen als verplichte lectuur voor managers die hun succes meetbaar willen maken.
Met een voorwoord van de Nederlandse vestiging van Bain & Company.
Boek bekijken

functie-elders uit Gramsbergen

zakelijk
Graag geven wij onze boeken een "nieuwe kans" op een "functie elders". Na bestelling ontvangt u z.s.m van ons een bevestiging met betaalgegevens. Na betaling wordt het boek z.s.m verzonden. Geen bericht ontvangen ? Controleer dan aub uw spam. Soms komt het voor dat een boek reeds verkocht is via een ander verkoopkanaal of op een boekenmarkt. Bij voorbaat onze excuses voor dit ongemak.
Ons complete aanbod vindt u door door rechtsboven (zoeken) de naam functie-elders in te vullen. Meerdere boeken tegelijk in één koop verzacht -enigszins- de financiële pijn van de verzendkosten
Ongezien een boek verkopen is een zaak van wederzijds vertrouwen. Ons streven is dat vertrouwen waar te maken !
Verder lezen

De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.