Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

Heskett, W. Earl Sasser jr, Christopher W.L. Hart, James L. - Service Breakthroughs. Changing the rules of the game

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Heskett, W. Earl Sasser jr, Christopher W.L. Hart, James L. - Service Breakthroughs. Changing the rules of the game
Schrijver: Heskett, W. Earl Sasser jr, Christopher W.L. Hart, James L.
Titel: Service Breakthroughs. Changing the rules of the game
ISBN: 0029146755
Uitgever: New York, The Free Press, 1990. 0029146755
Bijzonderheid: geb. hardcover met omslag 306pp. in zeer goede staat, 24 x 17 cm kunstleren band
Prijs: € 11,70
€ 3,65
Meer info What do Citicorp, UPS, and Marriott have in common? They are breakthrough service providers, firms that changed the rules of the game in their respective industries by consistently exceeding customer needs and expectations, thus forcing their competitors to either adapt or fail. With detailed case studies of Nordstrom, American Airlines, McDonald's and dozens of other companies, service management experts Heskett, Sasser and Hart show exactly how breakthrough managers - with an intuitive understanding of the self-reinforcing management cycle have development a strategic service vision, built loyalty, and positioned their service more successfully than their competitors.
Boek bekijken

hasselman uit Breda

zakelijk

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.