Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

Quix, F. - Gevecht om het maagaandeel, kanaal-gebruiksmomentparadox

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Quix, F. - Gevecht om het maagaandeel, kanaal-gebruiksmomentparadox
Schrijver: Quix, F.
Titel: Gevecht om het maagaandeel, kanaal-gebruiksmomentparadox
ISBN: 9789054391241
Uitgever: Reed business 1e druk 2003 9789054391241
Bijzonderheid: geb. hardcover in rood linnen met zilver, met boekomslag 124pp. zeer goed
Prijs: € 10,70
€ 3,65
Meer info Het out-of-homekanaal is jarenlang 'hot' geweest. Ondanks het ontbreken van goede en gedegen cijfers stortten veel bedrijven zich op dit kanaal. Er verschenen regelmatig artikelen dat dit kanaal vijftig procent marktaandeel zou kunnen halen. In het boek 'Gevecht om het maagaandeel' laat Frank Quix, docent aan de Rijksuniversiteit Groningen en adviseur bij Q&A, zien dat het out-of-homekanaal niet zo'n succes wordt als velen ons (hebben) willen laten geloven.


Maar belangrijker nog is dat Quix van mening is dat foodmarketeers überhaupt het kanaaldenken moeten loslaten. In zijn optiek draait het bij de aankopen van food om tijdsperceptie en de plek van aankoop: samengevat in het consumoment. Spelers die in staat zijn om consumenten door middel van heldere concepten op ieder moment van de dag te bedienen, hebben een grote kans om de alsmaar feller wordende strijd om het maagaandeel te winnen.


Quix heeft zijn visie prikkelend op papier gezet. Het boek is niet alleen een theoretische analyse, maar vooral ook een boek dat professionals uit de foodbranche aan het denken zet.
Boek bekijken

hasselman uit Breda

zakelijk

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.