Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

Tom Spanjaard, Herman Koot - Handboek creatieve marketingwerkvormen Een gids voor interactieve marketingsessies

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Tom Spanjaard, Herman Koot - Handboek creatieve marketingwerkvormen   Een gids voor interactieve marketingsessies
Schrijver: Tom Spanjaard, Herman Koot
Titel: Handboek creatieve marketingwerkvormen Een gids voor interactieve marketingsessies
ISBN: 9789001873141
Uitgever: Noordhoff Uitgevers Groningen / Houten 1e druk 2020 9789001873141
Bijzonderheid: softcover 175pp. als nieuw
Prijs: € 20,80
€ 3,65
Meer info Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie. Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is. Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus. - Uniek boek in de marketingliteratuur; - direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen; - leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk. Op de website www.handboekcreatievemarketingwerkvormen.noordhoff.nl staan de modellen en figuren uit het boek. Tom Spanjaard is hbo-hoofddocent marketing en innovatie en heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatief en innovatief onderwijs in het economisch domein. Daarnaast is hij een van de oprichters en managing partner van Voor-Sprong, dat innovatief jong talent aan bedrijven verbindt. Herman Koot is eigenaar van marketingbureau Buro Koorts. Vanuit zijn rol als ondernemende marketingstrateeg helpt hij samen met zijn team mkb-ondernemers in Nederland en België bij de ontwikkeling van hun bedrijven.
Boek bekijken

hasselman uit Breda

zakelijk

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.