Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

Verhoef, Peter, Kooge, Edwin, Walk, Natasha - Waarde creëren met big data-analytics Voor slimmere marketing beslissingen

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Verhoef, Peter,   Kooge, Edwin,   Walk, Natasha - Waarde creëren met big data-analytics   Voor slimmere marketing beslissingen
Schrijver: Verhoef, Peter, Kooge, Edwin, Walk, Natasha
Titel: Waarde creëren met big data-analytics Voor slimmere marketing beslissingen
ISBN: 9789001899837
Uitgever: Noordhoff 2018 9789001899837
Bijzonderheid: paperback 344 in goede staat, 24,5/17 cm
Prijs: € 22,90
€ 3,65
Meer info Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;
- biedt overzicht en analysemogelijkheden;
- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;
- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waardevolle informatie. De eerste editie van Waarde creëren met big data analytics biedt een duidelijke stappenplan voor nuttige analyses van deze data. Het Big-datawaardecreatiemodel laat zien hoe waardecreatie van deze grote hoeveelheid aan willekeurige informatie plaatsvindt.

Waarde creëren met big data analytics is geschreven voor opleidingen met aandacht voor communicatie en marketing.
Boek bekijken

hasselman uit Breda

zakelijk

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.