Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel J.M. v/d Meer.


 

Vandermerwe, Sandra - Customer capitalism. Increasing returns in new market spaces.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Vandermerwe, Sandra - Customer capitalism. Increasing returns in new market spaces.
Schrijver: Vandermerwe, Sandra
Titel: Customer capitalism. Increasing returns in new market spaces.
ISBN: 9781857882414
Uitgever: Nicolas Brealey
Bijzonderheid: 1999, hardcover, dustjacket, 296 pag. fine
Prijs: € 10,00
€ 5,95
Meer info At the forefront of the innovative world where new ideas and business advantage combine comes an exciting new book by Sandra Vandermerwe. Blending the hot topics of new technology, market spaces, competitive strategy and customer behavior. Customer Capitalism stands conventional wisdom on its head by introducing a new business model which shows how any business can generate increasing returns and gain a massive competitive advantage.

Taking examples from companies as diverse as Amazon.com and Mondex, Microsoft and Monsanto the author explains how businesses can escape the traps of a traditional mindset and originate for the customer rather than the product. These enterprises transform classic product/service categories, moving them away from market share into new 'market spaces' where they find new ways of doing things for customers.

Customer capitalism does what old capitalism could never do - it gives corporations a sustainable edge. Sandra Vandermerwe shows how to relate the ten principles of customer capitalism to your business and achieve the multiple and exponential rewards of increasing returns.

Customer capitalism generates growing customer value streams from ever-deepening and expanding relationships with individuals who lock-on to an organization. These customers become an 'installed customer base' who want the organization as their dominant or sole choice on an ongoing basis. The new enterprise becomes the standard for these new ways of doing things by gathering market momentum. A growing number of individuals see and use the new way of doing things, making the enterprise ever more prevalent, and its brand increasingly infectious to others.

Central to the concept of customer capitalism are six positive feedback loops which ensure customer lock-on and accelerating growth. Once the loops go into motion as one interlinking, reiterative system then the real forces of the new market and economic dynamics of customer capitalism come into play. Customers become the competitive barrier. Advantage leads to more advantage, success to more success, accumulating increasing returns in new marker spaces
Boek bekijken

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.