Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel J.M. v/d Meer.


 

Geelhoed, Jeroen / Samhoud, Salem / Smolders, Ingrid - Wat is onze naam waard? Creëer blijvend resultaat voor klanten, medewerkers, aandeelhouders en maatschappij

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Geelhoed, Jeroen / Samhoud, Salem / Smolders, Ingrid - Wat is onze naam waard? Creëer blijvend resultaat voor klanten, medewerkers, aandeelhouders en maatschappij
Schrijver: Geelhoed, Jeroen / Samhoud, Salem / Smolders, Ingrid
Titel: Wat is onze naam waard? Creëer blijvend resultaat voor klanten, medewerkers, aandeelhouders en maatschappij
ISBN: 9789052619750
Uitgever: Academic Service
Bijzonderheid: 2012, gebonden, 291 blz. nieuwstaat
Prijs: € 8,00
€ 3,95
Meer info Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard? En vooral: hoe je zo'n organisatie wordt.

Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen. Kan dat dan? Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. Wat is onze naam waard? laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven: * Leid de waarde; * Manage de waarde; * Market de waarde.

Hoe creëer je duurzame waarde? Hoe zorg je ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijg je als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan
Boek bekijken

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.