Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Kloof Antiquariaat.


 

Usunier, Jean-Claude. - Marketing tussen culturen : een culturele benadering van internationale marketing.

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Usunier, Jean-Claude.
Titel: Marketing tussen culturen : een culturele benadering van internationale marketing.
ISBN: 9789052611389
Uitgever: Met een voorwoord van Geert Hofstede. Schoonhoven : Academic Service, 1995. Paperback. x,508 pp. Library stamp. Fold in backcover. Conditie: goed
Bijzonderheid: Conditie: goed. ECONOMICS
Prijs: € 12,00
€ 5,50
Meer info - Voorstanders van mondialisering beweren graag dat culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd. Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.
Boek bekijken

Kloof Antiquariaat

zakelijk

Kloof Antiquariaat uit Amsterdam

Logo Kloof Antiquariaat

ALLEEN VERZENDING MOGELIJK - Mailorder only.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.