Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Lagoos.


 

Walker, Orville C. & Boyd, (new co-author) Mullins, and Larreche - Marketing strategy: a decision-focused approach

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Walker, Orville C. & Boyd, (new co-author) Mullins, and Larreche
Titel: Marketing strategy: a decision-focused approach
ISBN: 9780072553932
Uitgever: McGraw-Hill/Irwin
Bijzonderheid: 2003, 4e druk, 365 pp, paperback, redelijk
Prijs: € 9,00
€ 3,00
Meer info onderstrepingen met gele marker in gebruikt emplaar uit 2003, 4e druk, 365 pp, met name and subject index, lichte gebruikssporen op omslag en snede, licht verkleurd op pagina, in goede staat
Boek bekijken

Lagoos uit Amsterdam

zakelijk
Tweedehandsboeken van goede kwaliteit, c.q. modern antiquariaat; de aangeboden boeken zijn in goede toestand, tenzij anders aangegeven; het aanbod bestaat uit literatuur, politiek, pedagogiek, filosofie, kunst, reizen en economie + gespecialiseerde afgeschreven bibliotheekboeken. Verzendkosten naar Vlaanderen en omliggende Europese landen: 9.80 euro tot maximaal 2 kg.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.