Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Liroboek.


 

Hiam, Alexander - Marketing voor Dummies

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Hiam, Alexander
Titel: Marketing voor Dummies
ISBN: 9789043009515
Uitgever: BBNC Uitgevers - 3e druk, 2006.
Bijzonderheid: Paperback, 418pp. - als nieuw ! ( ONGELEZEN )
Prijs: € 6,45
€ 4,85
Meer info Of je nu verantwoordelijk bent voor het vermarketen van een nieuw product, concept of dienst, of dat je bestaande plannen moet opfrissen; alles hangt samen met een goede marketingstrategie. Met dit luisterboek leer je een geweldig marketingplan op te stellen, zodat je je concurrentie in het stof zal laten bijten! //

Recensie(s) :
Uitgangspunt van de auteur is: het beschrijven en aangeven van actiegerichte toepassingen op welke wijze klanten geworven en overgehaald kunnen worden om een product of dienst te kopen. Dit gebeurt in vier delen. te weten: Het ontwerp van een marketingprogramma; Noodzakelijke technische vaardigheden; Toepassing van de vier 'P's' en Hoe fouten te voorkomen. Kortom, marketing in praktische zin. Als bijlage zijn een handleiding voor het schrijven van een marketingplan en een index opgenomen. Vlot en enigszins gesimplificeerd geschreven, met veel dagelijkse voorbeelden. Opzet en structuur zijn helder en via 'pictogrammen', schema's en in kaders geplaatste tekstdelen geaccentueerd. Handig naslagwerk. Geschikt voor een ieder die, zonder al te diepgaande theoretische grondslag, marketing wil toepassen.
Boek bekijken

Liroboek uit Echt

zakelijk
* * O P G E L E T - B E S P A A R - P O R T O * *
In Nederland en België bij totaal bestellingen vanaf € 30.00 GEEN portokosten!
SNELLE LEVERING: NA BETALING BINNEN 2-3 DAGEN IN HUIS
U ontvangt van ons een bevestigingsmail van uw bestelling. Let op, deze kan in uw spambox terechtkomen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.