Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel mind@work.


 

Snoeijen, Rob, Jonge, Daniëlle de - Verleid de klant / onweerstaanbaar zakendoen

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Snoeijen, Rob, Jonge, Daniëlle de - Verleid de klant / onweerstaanbaar zakendoen
Schrijver: Snoeijen, Rob, Jonge, Daniëlle de
Titel: Verleid de klant / onweerstaanbaar zakendoen
ISBN: 9789089651471
Uitgever: Van Duuren Management
Bijzonderheid: 2013, 152pp, Gebonden. Als nieuw
Prijs: € 5,50
€ 4,50
Meer info Bevat inspiratiebronnen. Boekje mer een steunkleur (kersenrood)

Op de achterkant:

Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong.

In Verleid de Klant geven Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge doeltreffende verleidingstechnieken en praktische tips om het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier te beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe je je zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal inzet om onweerstaanbaar te zijn voor je klanten. Mogen we je verleiden? Lees dit boek!

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is met meer dan 25 jaar ervaring een salesprofessional pur sang. Vanuit zijn initiatief SalesTopics is hij trainer, coach, spreker en ondernemer. Hij schreef eerder de bestsellers Verras de Klant en Knuffel de Klant.

Daniëlle de Jonge is commercieel coach en trainer, spreker en ondernemer. Met een praktische, eigentijdse en inspirerende aanpak helpt zij bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij weet ondernemers en (sales)professionals te prikkelen om zich onderscheidend te profileren en op die manier klanten te werven en te behouden. Na een studie Bedrijfseconomie heeft Daniëlle diverse commerciële functies in de binnen- en buitendienst vervuld. Sinds circa twaalf jaar werkt zij als trainer van commerciële vaardigheden en in 2006 startte zij haar eigen bedrijf: Divario | commerciële communicatie. Met haar team traint en coacht ze ondernemers en professionals, waarbij zowel persoonlijke als schriftelijke communicatie alle aandacht krijgt. De variatie in diensten - van (online)workshops en maatwerktrajecten tot de VIP-dag 'onweerstaanbaar zakendoen' en een intensief vijfmaandenprogramma - zorgt dat er voor iedere vraag een passend antwoord en een passende oplossing is. Daniëlle is bedenker van het concept 'De vijf eigenschappen van zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn'.
Boek bekijken

mind@work uit Den Haag

particulier

Logo mind@work

Omdat mijn boekenkast overvol begint te raken, moet ik helaas afscheid nemen van een aantal boeken. Vooral op het gebied van faciliteren, verandermanagement, management, visie, leiderschap en (politieke) besluitvorming. En natuurlijk veel verwijzingen naar viervoudige modellen.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.