Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel ProvHof.


 

Simons, J. - Interface en cyberspace. Inleiding in de nieuwe media.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Simons, J. - Interface en cyberspace. Inleiding in de nieuwe media.
Schrijver: Simons, J.
Titel: Interface en cyberspace. Inleiding in de nieuwe media.
ISBN: 9789053565933
Uitgever: Amsterdam, Amsterdam University Press
Bijzonderheid: 2002. Paperback, 359 pag., Bibliografie. Illustraties. Zeer goed, boek als nieuw, omslag enkele kleine oneffenheidjes
Prijs: € 5,00
€ 4,25
Meer info Nieuwe media worden doorgaans verbonden met kenmerken als 'digitaal', 'multimediaal' en 'interactief'. Maar belangrijker dan de technologische aspecten zijn de veranderingen die zij vaak onopgemerkt teweeggebracht hebben. Nieuwe media beïnvloeden oude media als film en televisie, maar bijvoorbeeld ook architectuur en stedenbouwkundige planning. Bovendien is de computer lang niet meer de enige toegangspoort tot cyberspace: chips in betaal- en klantenkaarten, irisscans, gsm's, of barcodes in identiteitsbewijzen maken mogelijk van elke gebruiker een database. In dit boek worden begrippen en termen rond de nieuwe media geanalyseerd en uitgediept met de nadruk op esthetische en culturele kwesties.
Boek bekijken

ProvHof uit Haarlem

particulier

Logo ProvHof

BIJ BESTELLING VAN UITVERKOOPBOEKEN VAN 1,00 TOT 2,00 EURO VERZEND IK PAS BIJ EEN BESTELLING VANAF TOTAAL € 5,00. SUPERGROTE BESTELLINGEN LIEVER OPHALEN.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.