Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Rietje.


 

Barlow, J. - Een klacht

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Barlow, J. - Een klacht
Schrijver: Barlow, J.
Titel: Een klacht
ISBN: 9789025405403
Uitgever: Business-Contact
Bijzonderheid: Hardcover in zeer goede staat - als nieuw
Prijs: € 7,95
€ 6,50
Meer info Hoe vat u een klacht op? Als een ergernis? Als iets wat je moet zien te vermijden? Janelle Barlow en Claus Moller stellen dat een klacht een teken is dat uw bedrijf niet aan de wensen van de klant tegemoet komt. Het is een signaal dat geen enkel bedrijf mag negeren. Tegelijkertijd is een klacht hèt middel om erachter te komen hoe u uw produkten, uw diensten en marketing beter kunt afstemmen op de klant. Een klacht is geen irritant verschijnsel, het is een geschenk uit de hemel. Door klachten als een effectief strategisch middel te zien kunt u uw omzet verhogen en de band met uw klant versterken.
In Een klacht... een geschenk uit de hemel presenteren de auteurs een helder en praktisch achtstappenplan waarmee elke onderneming 'klachtvriendelijk' kan worden. Het boek zit vol voorbeelden uit de praktijk die op een inspirerende manier laten zien hoe u voordeel kunt halen uit klachten.
Boek bekijken

Rietje uit Sint-Andries

zakelijk
Afhaling in Sint-Andries (Brugge)
Verzending naar thuisadres in België : 6.40€ via BPost of 5.00€ naar BPost afhaalpunt
Verzending naar thuisadres pakketpost in Nederland: 6.5€
- Het gelijktijdig bestellen van meerdere artikelen levert u een belangrijke besparing in de verzendkosten op
- Retour kan binnen de 14 dagen - verzenkosten van de retour zijn voor de koper - Het retouradres wordt u doorgegeven bij de retourmelding.
Verzending is op risico van de koper.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.