Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Rietje.


 

Waldemar Schmidt, Gordon Adler, Els Van Weering - Winning at Service / Lessons from Service Leaders

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Waldemar Schmidt, Gordon Adler, Els Van Weering - Winning at Service / Lessons from Service Leaders
Schrijver: Waldemar Schmidt, Gordon Adler, Els Van Weering
Titel: Winning at Service / Lessons from Service Leaders
ISBN: 9780470848234
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bijzonderheid: Hardcover in zeer goede staat - als nieuw
Prijs: € 10,00
€ 6,50
Meer info This book reveals the Secrets to Service Success by analyzing four service companies that grew from small beginnings to the leaders in their industries. Interviews with the four CEOs who guided the companies to their success reveal the three basic principles they all share. The CEOs interviewed are Thomas Berglund of Securitas and J. Philip Sorensen of Group4Falck, the world's two largest security companies, Francis Mackay of Compass plc and Pierre Bellon of Sodexho Alliance, the world's two largest food service companies.
Boek bekijken

Rietje uit Sint-Andries

zakelijk
Afhaling in Sint-Andries (Brugge)
Verzending naar thuisadres in België : 6.65€ via BPost of 5.00€ naar BPost afhaalpunt
Verzending naar thuisadres pakketpost in Nederland: 6.5€
- Het gelijktijdig bestellen van meerdere artikelen levert u een belangrijke besparing in de verzendkosten op
- Retour kan binnen de 14 dagen - verzenkosten van de retour zijn voor de koper - Het retouradres wordt u doorgegeven bij de retourmelding.
Verzending is op risico van de koper.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.