Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Second Shelf.


 

Giep Franzen en Marieke van den Berg - Strategisch management van merken

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Giep Franzen en Marieke van den Berg - Strategisch management van merken
Schrijver: Giep Franzen en Marieke van den Berg
Titel: Strategisch management van merken
ISBN: 9789014079882
Uitgever:
Bijzonderheid: 2001, Gebonden
Prijs: € 27,50
€ 4,85
Meer info Het boek is in prima Staat!

Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het 'stretchen' van merken verbonden zijn. Het gaat diep in op de sterkten van merken - de stabiliteit van de grote merken die al een halve eeuw of langer bestaan- en de succesfactoren achter de geslaagde introducties van nieuwe merken.
Boek bekijken

Second Shelf uit Rouveen

particulier

De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.