klant

Zoekopdracht
395 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
Paul Verstandig denken infa... Postma , Paul . ( Gesigneerd door de auteur met een opdracht . ) Paul Verstandig denken infantiel handelen Business Contact ( 10+5 Sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare' klant . ) (meer info) Business Bibliotheek . ( - Marketing wil producten of diensten aan de man brengen en/of aanbieden. De potentiële koper dient eerst geïnteresseerd te raken en daarna klant te worden. - paperback in zeer nette staat - 1912 - 1e dr 2002 - 157 p - 245 gr - [ isbn 9789025414764 ] € 18.00 DE ESOTERIER
Op jacht naar de perfecte k... Team Sprout 179889 Op jacht naar de perfecte klant Marketinglessen van VanMoof, AFAS, Messagebird, BALR. en meer (meer info) Van Duuren Management Goed, Paperback, 144p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Amsterdam
Onweerstaanbaar by design O... Jürgen Tanghe 252404 Onweerstaanbaar by design Ontwerptechnieken waarmee je echt een verschil maakt voor je klant (meer info) Lannoo Campus Goed, Paperback, 174p € 18.50
€ 4,50
De Slegte Leuven
Zakelijk bloggen laat de kl... Mariska van Dasselaar 238535 Zakelijk bloggen laat de klant zien dat jij de expert bent Duuren Media, Van Goed, Paperback, 180p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Leiden
Verliefd op je klant wat ee... Patrick van Veen 232798 Verliefd op je klant wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact (meer info) Business Contact Goed, 2017, Gekartonneerd, 151p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Algemeen
Maak een fan van uw klant e... Ken Blanchard 67770, Sheldon Bowles 67772 Maak een fan van uw klant een revolutie in dienstverlening (meer info) Business Contact Goed, 2007, Paperback, 150p € 9.00
€ 4,50
De Slegte Leuven
Ken uw klant klantwaardeman... Marc Van de Perre 233563, Ton Kuijlen 87408 Ken uw klant klantwaardemanagement als motor van uw marketing (meer info) Scriptum Goed, Paperback, 255p € 15.50
€ 4,50
De Slegte Leuven
Kloteklanten De klant als n... Egbert Jan van Bel 238745 Kloteklanten De klant als noodzakelijk kwaad? Adfo Groep Goed, 2007, Paperback, 226p € 10.00
€ 4,50
De Slegte Leuven
Het einde van winkels? de s... Cor Molenaar 78422 Het einde van winkels? de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan (meer info) Academic Service Goed, Hardback, 220p € 10.00
€ 4,50
De Slegte Leuven
Het Einde van Winkels ? ( D... Molenaar , Cor . [ isbn 9789052618777 ] Het Einde van Winkels ? ( De strijd om de klant . ) Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. - (meer info) Academic Service . Gebonden als nieuw met harde kaft in als nieuwe staat - 4714 - 3e oplage 2011 - 217 p - 550 gr € 15.00 DE ESOTERIER
Event Driven Marketing . ( ... Bel , Egbert Jan van . Ed Sander . Ruud Verduin . [ isbn 9789013032079 ] Event Driven Marketing . ( Op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant . ) De focus van bedrijven komt meer en meer op de klant te liggen. Event Driven Marketing is hierbij de 'ultimate marketing machine'. - (meer info) Adfo Groep . gebonden met harde kaft en omslag in als nieuwr staat - 3914 - 1e dr 2006 - 242 p - 530 gr € 25.00 DE ESOTERIER
KOOK . ( Divisie Forensisch... Hoenink , Dini . Evert Jan van Maren . ( Rijk geillustreerd met foto's van de opmaak van diverse cullinaire borden/schotels. ) KOOK . ( Divisie Forensische Fsychiatrie GGZ Noord Holland Noord . ) Koken en goede zorg hebben veel met elkaar gemeen. Je doet het allebei met passie. Je geeft alles voor de klant . (meer info) Divisie Forensische Fsychiatrie GGZ Noord Holland Noord . gebonden met slappe kaft met ringband in als nieuwe staat - 3814 - 1e dr 20?? - 135 p - 700 gr - 23,... € 40.00 DE ESOTERIER
Marktgericht ondernemen. St... Webster jr., Frederick E. Marktgericht ondernemen. Stel de klant voorop, altijd. Vert. (meer info) FG Publishing 1997, goed € 6.00 De Woudduif
Klantgericht  Verkopen  ( B... Morgen , Saron Drew . [ isbn 9789025413071 ] Klantgericht Verkopen ( Bouwen aan een duurzame vertrouwensrelatie . ) De tijd dat mensen enthousiast de marskramer begroetten, ligt ver achter ons. Nu wordt de klant gebombardeerd met aanbiedingen en heeft hij keuze in overvloed. - (meer info) Business Bibliotheek . / Contact , Amsterdam . ( - Hoe dring je als verkoper door tot de wantrouwende en veeleisende klant ? - paperback in zeer nette staat - 14/11 - 1e dr. 1998 - 256 p - 345 gr. € 8.00 DE ESOTERIER
Klantgericht  Verkopen  ( B... Morgen , Saron Drew . [ isbn 9789025413071 ] Klantgericht Verkopen ( Bouwen aan een duurzame vertrouwensrelatie . ) De tijd dat mensen enthousiast de marskramer begroetten, ligt ver achter ons. Nu wordt de klant gebombardeerd met aanbiedingen en heeft hij keuze in overvloed. - (meer info) Business Bibliotheek . / Contact , Amsterdam . ( - Hoe dring je als verkoper door tot de wantrouwende en veeleisende klant ? - paperback in zeer nette staat - 15/11 - 1e dr. 1998 - 256 p - 350 gr. € 8.00 DE ESOTERIER
Marketing en acquisitie voo... Shan Preddy 71447 Marketing en acquisitie voor ontwerpers hoe het kan / hoe het wordt gedaan / hoe de klant het graag wil (meer info) BIS Goed, 2006, Paperback, 151p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Gent
Sales vanuit je hart hoe je... Richard van Kray 242417, Michel de Weerdt 242418, Hiske Gude 154991 Sales vanuit je hart hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact Goed, Paperback, 192p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Rotterdam
Klant in de drivers seat kl... Sjors van Leeuwen 233529 Klant in de drivers seat klantgedreven innoveren met cocreatie crowdsourcing en communities (meer info) Van Duuren Management Goed, Hardback, 240p € 10.00
€ 4,50
De Slegte Algemeen
Een Hogere Prijs is Pure Wi... Burgers , Jos . [ ISBN 9789013038668 ] 2118 Een Hogere Prijs is Pure Winst . ( Wat veroorzaakt er druk op uw prijzen? Hoe uit te komen onder toenemende prijsdruk. Hoe belangrijk is de prijs voor een klant? Via hogere prijzen naar meer winst. In acht stappen naar hogere prijzen! - (meer info) Kluwer . Business paperback in als nieuwe staat - 2118 - 2e druk 1e oplage 2006 - 130 p - 280 gr € 25.00 DE ESOTERIER
Verleid de klant onweerstaa... Rob Snoeijen 102551, Daniëlle de Jonge 236254 Verleid de klant onweerstaanbaar zakendoen (meer info) Van Duuren Management Goed, Hardback, 152p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Algemeen
Customer innovation Waarom ... Marion Debruyne 79546, Koen Tackx 174746 Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie (meer info) Lannoo Campus Goed, Paperback, 296p € 21.50
€ 4,50
De Slegte Gent
Marketing 3.0 Vind de klik ... Philip Kotler 15110, Hermawan Katajaya 79256, Iwan Setlawan 79257 Marketing 3.0 Vind de klik met je klant (meer info) Academic Service Goed, Hardback, 192p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Leuven
Kinderen als klant. Marketi... Jong, drs. A.Tj. De Kinderen als klant. Marketing voor management en professioneel werken in de jeugdsector. (meer info) De Tijdstroom 1995, goed, bibliotheekexemplaar. € 6.00 De Woudduif
Sales vanuit je hart / hoe ... Kray, Richard van, Weerdt, Michel de, Gude, Hiske Sales vanuit je hart / hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf Business Contact 2017, 192 pag., paperback, z.g.a.n. € 6.00 De Drie Waarden
Handboek marketing: klant- ... Handboek marketing: klant- en marktgericht ondernemen Als nieuw € 39.95 DE LEESZAAL
FOOD personlity 21e Jaargan... Hoofd redacteur GÉ LOMMEN * Geen compromis FOOD personlity 21e Jaargang-nummer 5 Mei, 2005 * Rik Riezebos:Fabrikant,herstel de band met je klant * Allemaal lekker [&] voordelig MEDIASET Publishing bv * Logistieke slimheid wordt beloond MOOI exemplaar formaat 24x34 pagina's 62 Smeedwerk:De uitverkoop van ons werkplezier € 9.00
€ 3,95
De Olde Jan button
Guerrillamarketing  -  nieu... Cor Hospes Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. Guerrillamarketing - nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant (meer info) Haystack Uitgeverij te Zaltbommel uit 2007 Auteur Geerhard Bolte Paperback 20x12 formaat 132 pagina's slappe kaft € 12.75
€ 3,95
De Olde Jan button
Maak een fan van uw klant Blanchard, Ken, Bowles, Sheldon Maak een fan van uw klant (meer info) Business Contact 2006, 150pp, paperback € 3.50
€ 3,85
De Inboedelspecialist
Nieuwe business modellen in... Ard-Pieter de Man 240403, Marguerithe de Man 234229, Annemieke Stoppelenburg 125005 Nieuwe business modellen in consulting changing the game; blijf relevant voor je klant (meer info) Mediawerf Goed, Paperback, 200p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Algemeen
Op weg naar het hart van de... Brink, Marion V. van den Op weg naar het hart van de klant Van Lindonk & de Bres Special Projects Als nieuw, stevige hardcover, nieuw ! € 9.95
€ 3,85
DE ECHTE ROVER
Komt een Klant bij de Kassa Saskia Lips 103161 Komt een Klant bij de Kassa (meer info) Reality Bites Publishing B.V. Goed, Hardback, 157p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Leuven
"Van Abonnee naar klant" PT... Bartels, J.A.C. (red.cie en vele anderen) "Van Abonnee naar klant" PTT Telecommunicatie in verandering PTT Telecommunicatie, afd PPD 1981, 55 blzn, gebonden, 21 x 29 cm, € 4.50 De Horsten
Zo gaat het in de zorg / de... Wansink, Willem Zo gaat het in de zorg / de burger als klant. Speelbal of koning, mondig of monddood (meer info) Atlas 2008, paperback € 3.00
€ 3,85
De Leeskat
Verliefd op je klant Patrick van Veen Verliefd op je klant Atlas Contact, Uitgeverij € 6.50 De Kler button
Verliefd op je klant Patrick van Veen Verliefd op je klant Business Contact wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact, conditie: goed € 10.00 Dekker v.d. Vegt button
Maak een fan van uw klant Ken Blanchard ; Sheldon Bowles Maak een fan van uw klant Business Contact een revolutie in dienstverlening, conditie: goed € 7.50 Dekker v.d. Vegt button
De onweerstaanbaarheidstheo... Heuvel, Jan De onweerstaanbaarheidstheorie / Verleid en scoor bij je klant (meer info) Boom 2019, 152pp, paperback, lichte gebruikssporen € 4.97 Elly d'r library
Zakelijk bloggen / laat de ... Dasselaar, Mariska van Zakelijk bloggen / laat de klant zien dat jij de expert bent Van Duuren Management 2012, 180pp, paperback, gebruikssporen € 5.00 Elly d'r library
De reis door het Rijk van K... Pol, Harald De reis door het Rijk van Koning Klant / Ontdek het geheim van excellente klantbeleving (meer info) Mijnmanagementboek.nl 2019, 234pp, paperback, gebruikssporen € 4.97 Elly d'r library
Kloteklanten. De klant als ... Bel, Egbert Jan van Kloteklanten. De klant als noodzakelijk kwaad ? (meer info) Adfo Groep 2013, 2e druk, paperback, 255 blz. opdracht van auteur op titelblad verder zeer goed € 10.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Het enige wat stoort is de ... Geffroy, Edgar F. Het enige wat stoort is de klant. Cliënting in plaats van marketing: een revolutie in de verkoop. Management Press z.j. hardcover, stofomslag, 185 blz. goed € 7.50
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Marketing 3.0. Vind de klik... Kotler, Philip /Katajaya, Hermawan / Setlawan, Iwan Marketing 3.0. Vind de klik met je klant (meer info) Academic Service 2011, gebonden, 191 blz. naam voorin., goed € 10.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
De toekomst van concurrenti... Prahalad, C.K., Ramaswamy, Venkat De toekomst van concurrentie. Waarde creëren samen met de klant (meer info) Business Contact 2009, 3e druk., paperback, 263 blz. zeer goed € 12.50
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Het rijk van koning klant. ... Pol, Harald Het rijk van koning klant. Van klantenwerving naar klantenbinding (meer info) Lemma 2003, paperback, 154 blz. zeer goed € 10.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Marktgericht ondernemen, St... Webster, F.E. Marktgericht ondernemen, Stel de klant voorop, altijd (meer info) F & G Publishing 1997, gebonden, 288 blz. keurig exemplaar € 10.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Elke klant is er één! Jj al... Spatjens, Jos Elke klant is er één! Jj als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf (meer info) Bohn Stafleu van Loghum 2007, paperback, 70 blz. rug iets verkleurd verder goed € 6.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Is de klant of de krant kon... Beek, J.P.M. van (redactie) Is de klant of de krant koning / The independence of the journalist (meer info) Amsterdam: Otto Cramwinckel, 1990. Geen drukverm. Foto op frontisp. Softcover, genaaid, 111p. In uitstekende staat. 210gr. € 10.00 Kas Cornelis
Het einde van winkels? De s... Molenaar, Cor Het einde van winkels? De strijd om de klant. Waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan [z.p.]: Sdu - Academic Service, 2012. 5de opl. Laminaatband, genaaid, 220p. In uitstekende staat. 560gr. € 12.00 Kas Cornelis
Aan de slag met contentmark... Lensink Aart Meiboom Lies Aan de slag met contentmarketing : een praktisch boek waarmee de nieuwe generatie marketeers leert hoe content de band met de klant kan versterken : 30 succescases uit binnen- en buitenland Adfo Groep 2013, Paperback, Als nieuw, 187 pagina's : illustraties ; 23 cm 2e druk. 'Aan de slag met contentmar... € 6.00 Button Untje.com
Innovatieve retail - uw kla... Mampaey, Kim Vocht, Sven De Innovatieve retail - uw klant wil iets beleven Paperback, Als nieuw € 12.30 Button Untje.com

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.