klant

Zoekopdracht
392 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
Komt een klant bij de kassa... Lips, Saskia Komt een klant bij de kassa. Ervaringen van een superklant Reality bites 2011, hardcover; als nieuw € 6.00 Inktswart
De klant is geen koning! / ... Troost, André De klant is geen koning! / meer plezier en omzet in je winkel (meer info) Het Boekenschap 2012, 152pp, paperback € 6.00
€ 4,00
BoekenBinck
Het geheim van de moeilijke... IJzermans, Theo. Het geheim van de moeilijke klant: weerstand in adviesrelaties. Thema, 1999., Paperback. 108pp. [goed ex.] € 6.00 Streppel
Kinderen als klant. Marketi... Jong, drs. A.Tj. De Kinderen als klant. Marketing voor management en professioneel werken in de jeugdsector. (meer info) De Tijdstroom 1995, goed, bibliotheekexemplaar. € 6.00 De Woudduif
Dienstbaar zijn is het nieu... Moers, Paul Dienstbaar zijn is het nieuwe goud / 8 stappen om uw klant te verdienen Retaildenkers 2013, paperback € 6.00
€ 3,85
Louis Tinner
Sales vanuit je hart / hoe ... Kray, Richard van, Weerdt, Michel de, Gude, Hiske Sales vanuit je hart / hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf Business Contact 2017, 192 pag., paperback, z.g.a.n. € 6.00 De Drie Waarden
Laat de klant naar jou komen Hannink, Erno Laat de klant naar jou komen bruna uitgevers 2009, paperback, redelijk goed (,), 223 blz € 6.00
€ 4,95
Mooiboek button
Van Pand Naar Klant H. Dirkx, R. van Kooij Van Pand Naar Klant (meer info) Swp Conditie: Redelijk € 6.00
€ 2,95
Boekenbalie button
Zo  gaat het in de zorg - D... Feenstra, H. Wansink, W. Zo gaat het in de zorg - De burger als klant, spelbal of koning, mondig of monddood Atlas 2008 175 pag Paperback - Nog NIEUWSTAAT € 5.95
€ 3,85
Wianboek button
Kruip in de huid van de klant Kitching (Red.) Kruip in de huid van de klant (meer info) Uitgeverij Thema Conditie: Als nieuw € 5.95
€ 2,95
Boekenbalie button
Komt een klant bij de kassa Lips, Saskia Komt een klant bij de kassa (meer info) Reality Bites Publishing B.V. 2011, 157pp, Gebonden, goed € 5.95
€ 3,85
Berestein Boek
Verstandig denken Infantiel... Postma, Paul Verstandig denken Infantiel handelen / 10+5 sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare klant' Business Contact 2005, 157 Pagina's, Paperback, Boek is in goede staat. € 5.95
€ 3,85
VanderveenBoeken
vos, pim de - de klant is koning vos, pim de de klant is koning a.w. bruna b.v. utrecht 1999 goede staat € 5.90 Timmermans boeken
Maak Een Fan Van Uw Klant Kenneth Blanchard, S. Bowles Maak Een Fan Van Uw Klant (meer info) Business Contact Conditie: Goed € 5.90
€ 2,95
Boekenbalie button
Verliefd op je klant Patrick van Veen Verliefd op je klant (meer info) Business Contact Conditie: Als nieuw € 5.90
€ 2,95
Boekenbalie button
De klant is koning, maar ji... Martijn Hassink De klant is koning, maar jij bent keizer - 10 interviews met beginnend grafisch ontwerpers (meer info) Uitgeverij De Buitenkant Conditie: Als nieuw € 5.85
€ 2,95
Boekenbalie button
R. Snoeijen - Verras De Klant! R. Snoeijen Verras De Klant! (meer info) Media Business Press Conditie: Als nieuw € 5.75
€ 2,95
Boekenbalie button
Dienstbaar zijn is het nieu... Moers, Paul Dienstbaar zijn is het nieuwe goud / 8 stappen om uw klant te verdienen (meer info) Het Boekenschap 2013 3e druk Nieuwe paperback/ 224 pag. € 5.75 Reread
Klant en service Phil H. Kleingeld Klant en service (meer info) Vbk Media Conditie: Goed € 5.70
€ 2,95
Boekenbalie button
NU Commercieel basisboek de... Co Bliekendaal, Ton van Vught NU Commercieel basisboek de klant Leerboek Noordhoff Uitgevers B.V. Conditie: Goed € 5.70
€ 2,95
Boekenbalie button
Elke klant is er één! J. Spatjens, J. Spatjens Elke klant is er één! (meer info) Bohn Stafleu van Loghum Conditie: Redelijk € 5.65
€ 2,95
Boekenbalie button
Wat wil de klant? Werken aa... Leenders, Roger Wat wil de klant? Werken aan klanttevredenheid. (meer info) WEKA 2003 Softcover in nette staat. € 5.50 Osdorpse Boeken Man
Verleid de klant / onweerst... Snoeijen, Rob, Jonge, Daniëlle de Verleid de klant / onweerstaanbaar zakendoen (meer info) Van Duuren Management 2013, 152pp, Gebonden. Als nieuw € 5.50
€ 4,50
mind@work
Een klant komt altijd van r... A. van Galen Een klant komt altijd van rechts (meer info) Uitgeverij Thema Conditie: Goed € 5.45
€ 2,95
Boekenbalie button
Geheim Van Moeilijke Klant Theo IJzermans Geheim Van Moeilijke Klant (meer info) Uitgeverij Thema Conditie: Als nieuw € 5.45
€ 2,95
Boekenbalie button
De klant zal het merken Solange Walop, Ton Meesters De klant zal het merken (meer info) Soulpublishing Conditie: Als nieuw € 5.35
€ 2,95
Boekenbalie button
Business bibliotheek - Maak... Ken Blanchard, Sheldon Bowles Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant (meer info) Business Contact Conditie: Redelijk € 5.30
€ 2,95
Boekenbalie button
NU Commercieel Basisboek De... Noordhoff NU Commercieel Basisboek De Klant leerboek + online (meer info) Conditie: Goed € 5.15
€ 2,95
Boekenbalie button
10 stappen  -   In 10 stapp... Arnoud Kuipers 10 stappen - In 10 stappen van klant naar ambassadeur (meer info) Expertboek Conditie: Goed € 5.05
€ 2,95
Boekenbalie button
Vragen naar zin. Het perspe... Hutschemaekers, G. e.a. Vragen naar zin. Het perspectief van de GGZ-klant KSGV, Tilburg 2004 als nieuw € 5.00 emet qeneh
Koning, koerier, krant en k... Groen (redactie), Adriaan J.J. in 't Koning, koerier, krant en klant - Bestuur, voorlichting, journalistiek en burger. Uitgegeven ter gelegenheid vam het afscheid van dr E, Nordlohne van het Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen op 20 mei 1988. SDU, gebonden in bruin linnen met stofomslag, 184 pag. 1988 1e druk € 5.00 Ponsava Books
Marktgericht ondernemen. St... Webster, F.E. Marktgericht ondernemen. Stel de klant voorop, altijd F G Publishing, 1997 288 pp, harde kaft, in goede staat € 5.00 Boekenprinses
Open mind. Kennis, klant en... Manders, Jenny Open mind. Kennis, klant en communicatie (meer info) Casemanagement Center, 2004 144 pp, paperback, in goede staat € 5.00 Boekenprinses
Het einde van winkels? / de... Molenaar, Cor Het einde van winkels? / de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan (meer info) Academic Service 2011, 220pp, Gebonden € 5.00
€ 3,85
Boekenvanbert
De macht van meneer Miller ... Tex (Box Hill (Camberwell, Australië), 21 april 1952), Charles den De macht van meneer Miller - Michael Bellicher is werkzaam bij een van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Het is zijn taak om feiten zo gunstig mogelijk te presenteren?. Hij heeft enkele ministers als klant (meer info) De Geus, gebonden met stofomslag, 333 pag., als nieuw. 2005, 1e druk € 5.00 Ponsava Books
De macht van meneer Miller ... Tex (Box Hill (Camberwell, Australië), 21 april 1952), Charles den De macht van meneer Miller - Michael Bellicher is werkzaam bij een van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Het is zijn taak om feiten zo gunstig mogelijk te presenteren?. Hij heeft enkele ministers als klant (meer info) De Geus, pb 349 pag. 2006, 5e druk (2005¹) € 5.00 Ponsava Books
De macht van meneer Miller ... Tex (Box Hill (Camberwell, Australië), 21 april 1952), Charles den De macht van meneer Miller - Michael Bellicher is werkzaam bij een van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Het is zijn taak om feiten zo gunstig mogelijk te presenteren?. Hij heeft enkele ministers als klant (meer info) De Geus, gebonden met stofomslag, 333 pag., als nieuw. 2008, 8e druk (2005¹) € 5.00 Ponsava Books
HET MOET VAN TWEE KANTEN KO... Risseeuw (voorwoord) HET MOET VAN TWEE KANTEN KOMEN - Bespiegelingen over de relatie tussen klant en adviseur ICB Management Consultants, tweede herziene druk 1994 Nieuwstaat / Ongelezen. Hardcover. € 5.00
€ 3,00
Handled With Care button
De klant als kern van de za... Whiteley, Richard(e.a.) De klant als kern van de zaak / vijf strategieen voor klantgerichte groei Business-Contact Dikke paperback. 365 pag. Goed € 5.00 Goed Gezelschap
En Waar Blijft De Klant? / ... D'Agnolo, Jacko En Waar Blijft De Klant? / klantrelaties duurzaam veranderd Barnyard Publishers / Boer Croon 2011, 119pp, gebonden € 5.00
€ 4,15
Berestein Boek
Op weg naar de toekomst / b... Siegel, D. Op weg naar de toekomst / bedrijfsstrategieën in het tijdperk van de e-klant Scriptum 2001, gebonden met omslag, 357pp, goed exemplaar € 5.00
€ 6,25
Berestein Boek
Verstand van de klant / een... Homburg, Christian, Stock, Ruth Verstand van de klant / een praktische gids voor de klantgerichte medewerker Uitgeverij Thema 2005, 160pp, paperback In begin geel makeerd € 5.00 Hella
Marketing en sales update G... Hospes, Cor Marketing en sales update Guerrillamarketing / nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant Haystack, Uitgeverij 2007, 132pp, gebonden. Als nieuw. € 5.00
€ 3,95
Uitdragerij
Zo gaat het in de zorg. De ... Feenstra, Hans Wansink, Willem Zo gaat het in de zorg. De burger als klant. Speelbal of koning, mondig of monddood Atlas, 2009, 2e druk 175 pag. - prima staat, paperback € 5.00
€ 4,95
Boekenwurm.biz button
Marketing 3.0. Vind de klik... Kotler, Philip / Katajaya, Hermawan / Setlawan, Iwan Marketing 3.0. Vind de klik met je klant Academic Service, 2010 Hardcover, geen naam voorin, nette staat, 192p € 5.00
€ 3,85
Veritas Scheveningen
Het einde van winkels? De s... Molenaar, Cor Het einde van winkels? De strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan Academic Service 2011, geb., hardcover, nieuw, 220 blz € 5.00
€ 4,85
Kantelberg button
Acquisitie voor professiona... Seip, J.W. Acquisitie voor professionals / verkoopstrategieën voor advocaten, consultants, architecten en andere professionals die nog wel een klant kunnen gebruiken! (meer info) Haystack, Uitgeverij 2009, 2e druk, 112pp, paperback. Als nieuw. € 5.00
€ 3,70
BoekenVoorBoeken
De klant is koning, maar ji... Hassink, M. De klant is koning, maar jij bent keizer (meer info) De Buitenkant 1996, Gebonden oplage 1000 ex. in nette staat € 5.00
€ 3,85
Bergman Boeken
Verleid de klant / onweerst... Snoeijen, Rob, Jonge, Daniëlle de Verleid de klant / onweerstaanbaar zakendoen Van Duuren Management 2013, 152pp, Gebonden € 5.00
€ 3,85
Oosterhouter
Kloteklanten. De klant als ... Bel, Egbert Jan van. Kloteklanten. De klant als noodzakelijk kwaad? Adformatie Groep, 2007., Paperback. 230pp. [goed ex.] € 5.00 Streppel

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.