klant

Zoekopdracht
391 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
De virtuele klant binnenhal... Best, Jos van; Vos, Jan de De virtuele klant binnenhalen met Extranetten Ten Hagen Stam, 1999 160 pp, paperback, in goede staat € 7.50 Boekenprinses
Rob Snoeijen - Verras De Klant ! Rob Snoeijen Verras De Klant ! (meer info) Mybusinessmedia Bv Conditie: Als nieuw € 7.50
€ 2,95
Boekenbalie button
En als de klant niet betaalt? Robert J. Blom En als de klant niet betaalt? F G, 1995, (1e druk), 100 blz. Paperback, aantekening op titelblad, in goede staat. € 7.50
€ 3,85
Boek2.nl button
De klant als kern van de za... Whiteley, Richard, Diane Hessan De klant als kern van de zaak. Vijf strategieen voor klantgerichte groei (meer info) Contact 1997, 365 pp., paperback. Als nieuw € 7.50 boekmakelaar
Het enige wat stoort is de ... Geffroy, Edgar F. Het enige wat stoort is de klant. Cliënting in plaats van marketing: een revolutie in de verkoop. Management Press z.j. hardcover, stofomslag, 185 blz. goed € 7.50
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Dienstbaar zijn is het nieu... Moers, Paul Dienstbaar zijn is het nieuwe goud - 8 stappen om uw klant te verdienen [ isbn 9789490085377 ] (meer info) Het Boekenschap - Retaildenkers 2014, 4e dr., 224pp., paperback / softback, mooie staat € 7.50 t Boekt
Kloteklanten. De klant als ... Bel, Egbert Jan van Kloteklanten. De klant als noodzakelijk kwaad. Een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland (meer info) Kluwer 2007, 230 pp., paperback. NIEUWSTAAT € 7.50 boekmakelaar
Van patient tot klant. Berkhout, Hans. Van patient tot klant. De Toorts, 1991., Paperback. 163pp. € 7.50 Streppel
Verliefd op je klant. Wat e... Veen, Patrick van Verliefd op je klant. Wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact Business Contact 2017, geb., hardcover, nieuw, 152 blz € 7.50
€ 3,70
Kantelberg button
Verras de klant ! 101 inspi... Snoeijen, Rob Verras de klant ! 101 inspirerende ideeen Media Business Press, 2008, 2e druk 107 pag. - als nieuw, hardcover € 7.50
€ 4,95
Boekenwurm.biz button
Maak een fan van uw klant Ken Blanchard ; Sheldon Bowles Maak een fan van uw klant Business Contact een revolutie in dienstverlening, conditie: goed € 7.50 Dekker v.d. Vegt button
De klantrevolutie / de drij... Seybold, P.B. De klantrevolutie / de drijvende kracht van de klant Academic Service 2002, 378pp, paperback, goed (de klant is de baas, klantrelaties, klantbelevingen / acht stappen) € 7.50
€ 4,15
Berestein Boek
Verliefd op je klant. Wat e... Veen, Patrick van Verliefd op je klant. Wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact Business Contact 2017, geb., hardcover, nieuw, 152 blz € 7.50
€ 3,70
Kantelberg button
HET GEKWELDE LEVEN... van d... Amerongen, Martin van HET GEKWELDE LEVEN... van die snelgeklede, rapgekapte, fraaibesnorde, goedgebekte sherrydrinkers of... DE RECLAMEMAN tussen kassa, kunst en koning klant De Bezige Bij, eerste druk 1975 In goede staat. Paperback. Leesvouwen. € 7.50
€ 3,00
Handled With Care button
Van maken naar raken - Een ... Marjet Rutten i.s.m. Inge Sijpkens Van maken naar raken - Een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen in de bouw-, installatie- en vastgoedsector Constructief 2015, Gebonden, 264 pagina's. Het boek verkeert in nieuwstaat, zie ook de foto's. € 7.50
€ 4,25
Blauwbeer
Uw klant kan deze titel uit... I. Heytze ; J. van Nijnatten Uw klant kan deze titel uitsluitend nog via de uitgeverij bestellen. A.J.G. Strengholt's Boeken Anno 1928 B.V , conditie: goed € 7.50 Boekhandel Broekhuis button
Maak een fan van uw klant /... Bowles, S & Blanchard, Ken. Maak een fan van uw klant / een revolutie in dienstverlening Business Contact - 2005 150 pp - gebonden -so(gaaf) - nieuwstaat € 7.50 Oom Willem
Kinderen als klant; Marketi... Jong, drs.A.Tj. Kinderen als klant; Marketing voor management en professioneel werken in de jeugdsector. De Tijdstroom, Utrecht, Paperback, 261 pp., 1ste, 1995 Als nieuw € 7.50 KIEN boeken
Verleid de klant Rob Snoeijen, Danielle de Jonge Verleid de klant (meer info) van Duuren Management Conditie: Goed € 7.30
€ 2,95
Boekenbalie button
Het  Geheim  van  de  Moeil... IJzermans , Theo . Het Geheim van de Moeilijke Klant . ( Weerstand in adviesrelaties . ) Mens en Bedrijf . Thema . ( Er staat wel een kleine opdracht in geschreven . ) paperback in nette staat - 39/9 - 1996 - 112 p . - 184 gr € 7.00 DE ESOTERIER
Verleid de klant   Onweerst... Snoeijen, Rob, Jonge, Daniëlle de Verleid de klant Onweerstaanbaar zakendoen (meer info) Van Duuren Management 1e druk 2013 9789089651471 geb. hardcover als nieuw, met leuke opracht van Daniëlle de Jonge op schutblad 152pp. 21,5/ 14,5cm € 7.00
€ 3,65
hasselman
Futurize your enterprise. O... Siegel, D. Futurize your enterprise. Op weg naar de toekomst / bedrijfsstrategie in het tijdperk van de e-klant Scriptum ... 9789055941841 NIEUW, GEBONDEN MET OMSLAG, IN PLASTIC SEALED € 7.00 1e Keus
De klant is koningin. Hoe v... Jaffé, Diana De klant is koningin. Hoe vrouwen krijgen wat ze hebben willen Spectrum 2006 Paperback, nette staat, 336 pagina's. € 7.00
€ 3,50
Antiquariaat Schot button
Verkopen in MLXXI  - maak u... Luijk, Bart van Verkopen in MLXXI - maak uw klant dikker - (meer info) Door Shop 1998 Hardcover boek/ klein model 200p. als nieuw! € 6.95 Reread
Het inspiratieboek voor kla... Feike Cats Het inspiratieboek voor klanthousiasme - Een enthousiaste klant heeft een verhaal! (meer info) Houden van Klanten Conditie: Als nieuw € 6.85
€ 2,95
Boekenbalie button
Kwaliteitszorg in dienstver... Neijzen, Drs JA; Drs M Trompetter Kwaliteitszorg in dienstverlenende organisaties; de klant is koning, maar wie maakt de dienst uit? Kluwer bedrijfswetenschappen 1991 2edr; y; paperback, 312p; kwaliteit en dienstverlening; goed € 6.75 Boekwinkel Fons
Het ongelijk van de klagend... Vos, Evert de Het ongelijk van de klagende klant Kluwer 1977, pb, kleine beschadiging op voorzijde kaft, verder goede staat € 6.65
Gratis
Déjà-Vu Hattem button
Op weg naar het hart van de... Marion V. van den Brink Op weg naar het hart van de klant VDB 2011, Hardcover, in zeer goede staat € 6.50
€ 4,25
BoekenSchaap button
Service / De regels van het... Schneider, Benjamin / David Bowen Service / De regels van het spel. De klant als partner / Het belang van service voor het gehele bedrijf / Een all-in servicestrategie Contact 1996, 287pp. Paperback, goed € 6.50
€ 3,50
DeBoekenBoom
De klant is nooit koning / ... Tibballs, Geoff De klant is nooit koning / rare dingen die klanten in winkels uitkramen (meer info) BBNC Cadeau 2013, 128pp, paperback € 6.50
€ 3,95
Frans999
365 vragen om je collega, j... Wessel Berkman 365 vragen om je collega, je klant of jezelf uit te dagen Business Contact , conditie: goed € 6.50 Van der Velde boeken button
Marketing 3.0. Vind de klik... Kotler, Philip / Kartajaya, Hermawan / Setiawan, Iwan Marketing 3.0. Vind de klik met je klant Academic service, 2010 191 pag. - prima staat, paperback, klein leesvouwtje € 6.50
€ 4,95
Boekenwurm.biz button
SOCIAAL EN CULTUREEL PLANBU... Roes, Theo - Veldheer, Vic - Groot, Hans de e.a. SOCIAAL EN CULTUREEL PLANBUREAU.'Gemeente, burger, klant.' Stukwerk 1987/nr. 41. (meer info) Ministerie van WVC. Paperback. BETALING BINNEN 8 DAGEN NA ONTVANGST. Conditie: GOED € 6.50
€ 3,95
Nienke's
Komt een Klant bij de Kassa Saskia Lips Komt een Klant bij de Kassa (meer info) Reality Bites Publishing B.V. Conditie: Als nieuw € 6.50
€ 2,95
Boekenbalie button
Verliefd op je klant Patrick van Veen Verliefd op je klant Atlas Contact, Uitgeverij € 6.50 De Kler button
Vijftig manieren om en klan... Krips, Frans Vijftig manieren om en klant kwijt te raken (meer info) Het Spectrum 1991, Marka, 124 pag., Paperback, Zeer goed € 6.45 BoekenWebsite button
Retaildenkers  -   De klant... André Troost Retaildenkers - De klant is geen koning! (meer info) Het Boekenschap Conditie: Als nieuw € 6.35
€ 2,95
Boekenbalie button
VIJFTIG MANIEREN OM EEN KLA... Frans Krips VIJFTIG MANIEREN OM EEN KLANT KWIJT TE RAKEN (meer info) Frans Krips Conditie: Als nieuw € 6.35
€ 2,95
Boekenbalie button
de Vos, N.v.t. - KLANT IS KONING de Vos, N.v.t. KLANT IS KONING (meer info) A.W. Bruna Uitgevers B.V. Conditie: Als nieuw € 6.15
€ 2,95
Boekenbalie button
Een klant komt altijd van r... Ammy Kuiper Een klant komt altijd van rechts (meer info) Uitgeverij Thema Conditie: Als nieuw € 6.10
€ 2,95
Boekenbalie button
Kruip in de huid van de klant Kitching (Red.) Kruip in de huid van de klant Uitgeverij Thema Als nieuw € 6.05
€ 4,50
Kompaan Boeken
Maak  een  Fan  van  uw  Kl... Blanchard , Ken . Sheldon Bowles . [ isbn 9789047002727 ] Maak een Fan van uw Klant . ( Een revolutie in dienstverlening . ) Business Bibliotheek . ( Er hebben wel een paar ezelsoren in gezeten . ) papaerback in nette gelezen staat 1713 - 18e dr 2012 - 150 p - 268 gr € 6.00 DE ESOTERIER
Komt een klant bij de kassa... Lips, Saskia Komt een klant bij de kassa [Winkelervaringen van een superklant] Reality Bites Publishing 2011 (1e dr.), hardcover, 157 pp., in zeer goede staat. € 6.00 LS Am*dam-Noord
Aan de slag met contentmark... Lensink Aart Meiboom Lies Aan de slag met contentmarketing : een praktisch boek waarmee de nieuwe generatie marketeers leert hoe content de band met de klant kan versterken : 30 succescases uit binnen- en buitenland Adfo Groep 2013, Paperback, Als nieuw, 187 pagina's : illustraties ; 23 cm 2e druk. 'Aan de slag met contentmar... € 6.00 Button Untje.com
Marktgericht ondernemen. St... Webster jr., Frederick E. Marktgericht ondernemen. Stel de klant voorop, altijd. Vert. (meer info) FG Publishing 1997, goed € 6.00 De Woudduif
Het inspiratieboek voor Kla... Cats, F. Het inspiratieboek voor Klanthousiasme. Een enthousiaste klant heeft een verhaal! Gopher B.V. ... 9789051791440 2013, 1e druk, 152 pag., Paperback, BOEK IS NIEUW € 6.00 1e Keus
De klant is geen koning! Me... Troost, André De klant is geen koning! Meer plezier en omzet in je winkel Retaildenkers / Het Boekenschap 2012, paperb., 14 x 22 cm., 152 blz., goed € 6.00 Livresque
Publiek opdrachtgeverschap ... Heijden, Jurgen van der, en Ben Spiering Publiek opdrachtgeverschap : de burger als klant : een verkenning naar trends rondom publiek private samenwerking en Rijkswaterstaat / red. Jurgen van der Heijden en Ben Spiering Delft : Eburon, 2002 (XPIN-reeks ; dl. 2) [260] p. Ills. Uitgegeven in opdracht van Rijkswaterstaat. In uitstekende staat € 6.00
€ 4,25
ABBOOKS
Ken uw klant. Klantwaardema... Perre, Marc Van de en Kuijlen, Ton Ken uw klant. Klantwaardemanagement als motor van uw marketing Scriptum, Lannoo, 2009 255 pag. - in goede staat, paperback, enkele penstreep, vouwtje in voorplat € 6.00
€ 4,95
Boekenwurm.biz button
Elke klant is er één! Jj al... Spatjens, Jos Elke klant is er één! Jj als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf (meer info) Bohn Stafleu van Loghum 2007, paperback, 70 blz. rug iets verkleurd verder goed € 6.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.