- klant

Zoekopdracht
410 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
Op weg naar de toekomst. Be... Siegel, David Op weg naar de toekomst. Bedrijfsstrategie in het tijdperk van de e-klant (meer info) Scriptum 2001, 356 pp., hardcover met stofomslag. NIEUW (GESEALD) € 8.50 boekmakelaar
Op weg naar het hart van de... Marion V. van den Brink Op weg naar het hart van de klant VDB 2011, Hardcover, in zeer goede staat € 6.50
€ 4,25
BoekenSchaap button
Op weg naar het hart van de... Brink, Marion V. van den Op weg naar het hart van de klant Van Lindonk & de Bres Special Projects Als nieuw, stevige hardcover, nieuw ! € 9.95
€ 3,85
DE ECHTE ROVER
Open mind. Kennis, klant en... Manders, Jenny Open mind. Kennis, klant en communicatie (meer info) Casemanagement Center, 2004 144 pp, paperback, in goede staat € 5.00 Boekenprinses
Open mind! Kennis, klant en... Open mind! Kennis, klant en communicatie (meer info) Casemanagement Center Verz. 3, paperback, 143 pagina's, 2004 € 3.50 2dehandsboekentekoop
Passie, Emotie, Liefde voor... Richard Lopes-Slot Passie, Emotie, Liefde voor de Klant (meer info) Lopes Slot Bv Conditie: Redelijk, specifieke informatie: voorblad is eruit gescheurd € 4.00
€ 2,95
Boekenbalie button
Paul Verstandig denken infa... Postma , Paul . ( Gesigneerd door de auteur met een opdracht . ) Paul Verstandig denken infantiel handelen Business Contact ( 10+5 Sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare' klant . ) (meer info) Business Bibliotheek . ( - Marketing wil producten of diensten aan de man brengen en/of aanbieden. De potentiële koper dient eerst geïnteresseerd te raken en daarna klant te worden. - paperback in zeer nette staat - 1912 - 1e dr 2002 - 157 p - 245 gr - [ isbn 9789025414764 ] € 18.00 DE ESOTERIER
Personal  Branding . ( Naam... Kwakman , Frank . [ isbn 9789052614861 ] 1622 Personal Branding . ( Naam maken als professional . ) In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is PERSONAL BRANDING , de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert - (meer info) Academic Service . ( 9789052619170 ) Gebonden als in nieuwe staat met harde kaft en omslag 26/10 - 1e dr 2004 - 91 p - 260 gr € 17.00 DE ESOTERIER
Philips Televisie-service -... Philips Gloeilampenfabrieken Nederland n.v., Eindhoven Philips Televisie-service - bij de klant thuis (meer info) Philips, Eindhoven 1955, 28 pag., afbeeldingen € 9.00 A H en O
Programmamanagement - sture... TAK, T. VAN DER, WIJNEN, G. Programmamanagement - sturen op samenhang: Programmamanagement is een passende aanpak, omdat niet alleen de producten en projectresultaten centraal staan, maar meer nog de doelen: de gewenste mooiere samenleving of de voor klant werknemer pret... Kluwer 2006, 2e herziene druk 279pp Paperback in fraaie staat maar met sticker 7,5 x 3,5 cm.op de kaft ge... € 9.95 Duveltje
Provocatief coachen - Plaag... Dekkers, Anneke, Galan, Karin de Provocatief coachen - Plaag je klant de goede kant op (meer info) Uitgeverij Thema 2021 272pp Paperback / softback € 30.00
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Publiek opdrachtgeverschap ... Heijden, Jurgen van der, en Ben Spiering Publiek opdrachtgeverschap : de burger als klant : een verkenning naar trends rondom publiek private samenwerking en Rijkswaterstaat / red. Jurgen van der Heijden en Ben Spiering Delft : Eburon, 2002 (XPIN-reeks ; dl. 2) [260] p. Ills. Uitgegeven in opdracht van Rijkswaterstaat. In uitstekende staat € 6.00
€ 4,25
ABBOOKS
Publiek opdrachtgeverschap.... Heijden , Jurgen Van Der / Ben Spiering ( Red ) Publiek opdrachtgeverschap. De Burger als Klant . Een Verkenning naar Trends rondom Publiek Private Samenwerking en Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat, Den Haag/ Eburon, Delft 2002 - geb. hardcover met opdruk - als NIEUW € 7.00
€ 4,50
Second Story
Real  Time  Marketing . ( I... McKenna , Regis . Real Time Marketing . ( Inspelen op de veeleisende klant . ) Business Bibliotheek . Gebonden als nieuw met harde kaft en omslag . 21/9 - 1 e dr 1998 - 192 p - 419 gr € 15.00 DE ESOTERIER
Real-time marketing  inspel... MacKenna, Regis Real-time marketing inspelen op de veeleisende klant (meer info) Business-Contact Nieuw!! Nog ingeseald! Gebonden hardcover met omslag/ 191 p. € 4.95 Reread
Real-time marketing. Inspel... McKenna, R. Real-time marketing. Inspelen op de veeleisende klant (meer info) Uitgeverij Business-Contact, 1998 192 pp, harde kaft met omslag, in goede staat, boek met buikbandje € 7.50 Boekenprinses
Reframe - Breng je klant in... Hendrix, Marieke Reframe - Breng je klant in beeld met perceptiemanagement (meer info) Haystack, Uitgeverij 2020 198pp Paperback / softback € 24.50
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Retaildenkers  -   De klant... André Troost Retaildenkers - De klant is geen koning! (meer info) Het Boekenschap Conditie: Als nieuw € 6.35
€ 2,95
Boekenbalie button
Retaildenkers  -   De klant... André Troost Retaildenkers - De klant is geen koning! (meer info) Het Boekenschap Conditie: Als nieuw € 6.35
€ 2,95
Boekenbalie button
Sales vanuit je hart      h... Richard van Kray Michel de Weerdt Sales vanuit je hart hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact Amsterdam/Antwerpen 2017 9789047010586 paperback 186pp. als nieuw 21/13,5cm € 7.90
€ 3,65
hasselman
Sales vanuit je hart - hoe ... Kray, Richard van, Weerdt, Michel de, Gude, Hiske Sales vanuit je hart - hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact 2017 192pp Paperback / softback € 20.00
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Sales vanuit je hart / hoe ... Kray, Richard van, Weerdt, Michel de, Gude, Hiske Sales vanuit je hart / hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf Business Contact 2017, 192 pag., paperback, z.g.a.n. € 6.00 De Drie Waarden
Sales vanuit je hart / hoe ... Richard van Kray, Michel de Weerdt en Hiske Gude Sales vanuit je hart / hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact 2017 (5e druk); paperback: 182pp; in goede staat € 11.50 Sprezzatura
Sales vanuit je hart hoe je... Richard van Kray 242417, Michel de Weerdt 242418, Hiske Gude 154991 Sales vanuit je hart hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact Goed, Paperback, 192p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Rotterdam
Service / De regels van het... Schneider, Benjamin / David Bowen Service / De regels van het spel. De klant als partner / Het belang van service voor het gehele bedrijf / Een all-in servicestrategie Contact 1996, 287pp. Paperback, goed € 6.50
€ 3,50
DeBoekenBoom
SHOPPINGTOMORROW - Bent u K... Geschreven 660 experts van Shopping 2020 SHOPPINGTOMORROW - Bent u Klaar voor de Klant van 2020? Anthos, 2001 In zeer goede staat / Ongelezen. Helaas vouw in kaft. Verder helemaal goed. Softcover. 447 pp. 25 x ... € 14.50
€ 5,00
Handled With Care button
SOCIAAL EN CULTUREEL PLANBU... Roes, Theo - Veldheer, Vic - Groot, Hans de e.a. SOCIAAL EN CULTUREEL PLANBUREAU.'Gemeente, burger, klant.' Stukwerk 1987/nr. 41. (meer info) Ministerie van WVC. Paperback. BETALING BINNEN 8 DAGEN NA ONTVANGST. Conditie: GOED € 6.50
€ 3,95
Nienke's
Sprout groeigids voor start... Team Sprout Sprout groeigids voor startups en scaleups - Op jacht naar de perfecte klant (meer info) van Duuren Management Conditie: Als nieuw € 12.95
€ 2,95
Boekenbalie button
Sprout groeigids voor start... Team Sprout Sprout groeigids voor startups en scaleups - Op jacht naar de perfecte klant (meer info) van Duuren Management Conditie: Als nieuw € 8.95
€ 2,95
Boekenbalie button
They Ask, You Answer - Win ... Navas-Brandt, Danielle They Ask, You Answer - Win het vertrouwen van je klant en word de autoriteit van jouw markt (meer info) BigBusinessPublishers 2023 192pp Paperback / softback € 28.50
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Thérèse Schwartze (1851-191... Hollema, C. Thérèse Schwartze (1851-1918) / haar klant was koning WalburgPers Algemeen 2010, 160pp, Gebonden, nette staat € 20.00
€ 6,95
boekenvaasje
Thérèse Schwartze (1851-191... Hollema, Cora Thérèse Schwartze (1851-1918), haar klant was koning (meer info) Walburg Pers 2010, 160 pagina's, hardcover, leeslint, goede staat € 40.00 Kruvee
Thérèse Schwartze (1851-191... C. Hollema 116825 Thérèse Schwartze (1851-1918) haar klant was koning (meer info) WalburgPers Algemeen Goed, Hardback, 160p € 25.00 De Slegte Leiden
Uw Klant Is Ook Maar Een Mens Liesbeth Hop, L. Hop Uw Klant Is Ook Maar Een Mens (meer info) FT Prentice Hall Financial Times Conditie: Goed € 12.15
€ 2,95
Boekenbalie button
Uw Klant Is Ook Maar Een Mens Liesbeth Hop, L. Hop Uw Klant Is Ook Maar Een Mens (meer info) FT Prentice Hall Financial Times Conditie: Goed € 12.15
€ 2,95
Boekenbalie button
Uw klant is ook maar een me... Hop, Liesbeth Uw klant is ook maar een mens / ratio en emotie in klantrelaties Pearson Education 2003, 190 Pagina's, Paperback, Boek is in goede staat. € 8.95
€ 3,85
VanderveenBoeken
Uw klant is ook maar een me... Liesbeth Hop Uw klant is ook maar een mens - Ratio en emotie in klantrelaties Prentice Hall softcover zonder omslag - 2003, 1e druk - 190 pagina's [1][10/2375] € 9.00 De HAND
Uw klant kan deze titel uit... Kleyn, J.A. Uw klant kan deze titel uitsluitend nog via de uitgeverij bestellen. Strengholt United Media 1998, 150pp, paperback € 3.00 De cirkel
Uw klant kan deze titel uit... I. Heytze ; J. van Nijnatten Uw klant kan deze titel uitsluitend nog via de uitgeverij bestellen. A.J.G. Strengholt's Boeken Anno 1928 B.V , conditie: goed € 7.50 Boekhandel Broekhuis button
"Van Abonnee naar klant" PT... Bartels, J.A.C. (red.cie en vele anderen) "Van Abonnee naar klant" PTT Telecommunicatie in verandering PTT Telecommunicatie, afd PPD 1981, 55 blzn, gebonden, 21 x 29 cm, € 4.50 De Horsten
Van Helpdesk naar Servicede... Alofs, Ton en Korevaar Henk Van Helpdesk naar Servicedesk -De klant centraal Den Haag, ten Hagen Stam 2000, 1e, alsnieuw, paperback, Praktische handleiding voor wat een servicedesk is en hoe deze ingeri... € 34.95
€ 4,95
antiquesportsbooks
Van maken naar raken - Een ... Marjet Rutten i.s.m. Inge Sijpkens Van maken naar raken - Een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen in de bouw-, installatie- en vastgoedsector Constructief 2015, Gebonden, 264 pagina's. Het boek verkeert in nieuwstaat, zie ook de foto's. € 7.50
€ 4,25
Blauwbeer
Van maken naar raken / een ... Rutten, Marjet Van maken naar raken / een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen in de bouw-, installatie- en vastgoedsector Aeneas Media 2015, Gebonden, In prima staat € 14.95
€ 4,95
't Boekiehoekie
Van maken naar raken Een ge... Marjet Rutten i.s.m. Inge Sijpkens Van maken naar raken Een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen Constructief Gebonden, hardcover, 264 pag., 2015, NIEUWSTAAT € 8.00
€ 3,85
Boekenbron
Van Pand Naar Klant H. Dirkx, R. van Kooij Van Pand Naar Klant (meer info) Swp Conditie: Redelijk € 6.65
€ 2,95
Boekenbalie button
Van patient tot klant Berkhout,Hans Van patient tot klant De Toorts 1991,soft cover,163 blz. vrij goed ex, 1e blz. verwijderd € 4.50 Helio
Van patient tot klant Berkhout, Hans Van patient tot klant (meer info) De Toorts, 1991 163 pp, paperback, klein vlekje op snede verder prima € 4.50 Boekenprinses
Van patient tot klant. Berkhout, Hans. Van patient tot klant. De Toorts, 1991., Paperback. 163pp. € 7.50 Streppel
Van patient tot klant Hans Berkhout Van patient tot klant De Toorts, 1991, (1e druk), 163 blz. Paperback, in goede staat. € 4.50
€ 4,40
Boek2.nl button
Verkopen - van afspraak tot... Delobelle, Geert Verkopen - van afspraak tot klant Scriptum Books 2008 198pp Paperback / softback € 19.95
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.