Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Serendipity.


 

Schuitema, E.B.W. - Grondslagen van de moderne reclame.

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Schuitema, E.B.W.
Titel: Grondslagen van de moderne reclame.
ISBN:
Uitgever:
Bijzonderheid: Den Haag: H.P. Leopold, 1936 (1e dr.); viii+201pp., bibliografie, zw-w illustraties, groot 8vo, linnen gebonden met zilverkleurige belettering. Rug licht verkleurd, verder goed ex.
Prijs: € 25,00
Meer info deel 1 van het Handboek der reclame, uit de begintijd van de serieuze aanpak van dit verkoopshulpmiddel.
Boek bekijken

Serendipity

zakelijk

Serendipity uit Midden-Beemster

Logo Serendipity

De verkoper zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.